توقف مدعیان در ایستگاه بیست و هفتم
99985
نفت تنها برنده مربع قهرمانی
29 فروردين 1403 13:21
آرش جعفری - هفته بیست‌وهفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران با توقف مدعیان دنبال شد تا کماکان مدعیان قهرمانی پشت به پشت هم در جدول حرکت کنند اما در انتهای جدول شاهد چند جابه جایی بودیم تا چند تیم به بقا امیدوار شوند.

روزنامه گل

آرش جعفری - هفته بیست‌وهفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران با توقف مدعیان دنبال شد تا کماکان مدعیان قهرمانی پشت به پشت هم در جدول حرکت کنند اما در انتهای جدول شاهد چند جابه جایی بودیم تا چند تیم به بقا امیدوار شوند.

مسابقات هفته بیست هفتم با بازی دوتیم نفت مسجد سلیمان و مس شهر بابک شروع شد که شاگردان اشکش در خانه موفق شدند با 2 گل به برتری برسند و کماکان در کورس باقی بمانند و منتظر روزهای آینده باشند. این تیم با پیروزی خانگی 53 امتیازی شد و به رغم اینکه در جایگاه چهارم باقی ماند اما در یک قدمی چادرملو و فجر قرار گرفت و برای همین این شانس را دارد تا با یک توقف دیگر از این تیم ها به رتبه دوم برسد.

اما در حساس ترین بازی هفته صدر نشین در تهران یک شکست بی موقع را تجربه کرد. خیبر خرم آباد پس از پنج پیروزی متوالی برابر سایپا شکست خورد. البته خیبری ها با این شکست با 61 امتیاز کماکان در صدر جدول باقی ماندند.خیبر این فرصت را داشت تا فاصله را با سایر مدعیان بیشتر کند اما این شکست غیره مننتظره باعث شد تا حاشیه امنیت این تیم در صدر جدول کمی به خطر بیافتد.

چادرملو تیم دوم جدول هم در خانه میزبان تیم داماش گیلان بود که در یک بازی پرحاشیه با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد تا 2 امتیاز حساس و مهم را در روز شکست صدر نشین از دست بدهد. چادرملو نیز دو امتیاز حیاتی را مقابل داماش از دست داد اما کماکان با 56 امتیاز، در رتبه دوم ایستاد. البته این تساوی باعث شد سایر مدعیان به این تیم نزدیکتر شوند و جایگاه دومی اش در خطر بیافتد.

فجر سپاسی هم که در رتبه سوم حضور داشت نتوانست از این فرصت استفاده کند و با توقف خانگی برابر آریو اسلامشهر، با 55 امتیاز همچنان در جایگاه سوم به تعقیب چادرملو ادامه می‌دهد.

اما در انتهای جدول تیم دریای بابل با شکست دادن شاهین بندر عامری در خانه با یک پله صعود در جدول موقتا از جمع 3 تیم سقوط کننده جدا شدند وفانوس سقوط را به تیم شاهین تحویل داد. دریای بابل با این پیروزی 22 امتیازی شد وبا تفاضل گل بهتر در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

داماش گیلان هم که در یزد از چادر ملو امتیاز گرفته بود 20 امتیازی شد تا به بقا امیدوار باشد.شهرداری آستار هم در کرمان به مس باخت تا بیشتر ار قبل خطر سقوط را حس کند . با این شکست دریای بابل، شاهین بندر عامریو داماش گیلان به یک قدمی این تیم رسیدند.نتایج هفته بیست و هفتم به شرح زیر است:

داماش گیلان صفر - چادرملوی اردکان صفر

سایپای تهران یک - خیبر خرم‌آباد صفر

نفت و گاز گچساران صفر - شهر راز شیراز یک

مس سونگون ورزقان یک - پارس جنوبی جم یک

فجر سپاسی شیراز یک - آریو اسلامشهر یک

مس کرمان 2 - شهرداری آستارا صفر

دریا کاسپین بابل 2 - شاهین بندرعامری صفر

نفت مسجدسلیمان 2 - مس شهر بابک صفر

در آخرین بازی این هفته، تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال آبی‌پوش ملاثانی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها