برچسبی که در ایران روی خمز خورد
99982
مرد بازی‌های کوچک
29 فروردين 1403 13:16
در شرایطی که گفته می‌شد شاید باشگاه تراکتور به‌خاطر هزینه‌های بالای اخراج پاکو خمس از این امر صرف‌نظر کند و دست‌کم تا پایان فصل با مربی اسپانیایی ادامه بدهد، سرانجام جدایی او اتفاق افتاد. گویا این بار ابتکار عمل را خود خمس در دست گرفته و به نوعی از سمتش استعفا داده است.

روزنامه گل

در شرایطی که گفته می‌شد شاید باشگاه تراکتور به‌خاطر هزینه‌های بالای اخراج پاکو خمس از این امر صرف‌نظر کند و دست‌کم تا پایان فصل با مربی اسپانیایی ادامه بدهد، سرانجام جدایی او اتفاق افتاد. گویا این بار ابتکار عمل را خود خمس در دست گرفته و به نوعی از سمتش استعفا داده است. به این ترتیب دوران تقریبا یک‌سال‌ونیمه حضور این مربی در تبریز در حالی پایان می‌یابد که میراث چندان باشکوه و متمایزی از او بر جای نمانده است. خمس البته مربی بدی نبود و گاهی حس می‌شد که تیمش منظم و خوب بازی می‌کند. هم امسال و هم پارسال، نتایج بهتر تراکتور در نیمه‌های دوم هم نشان‌دهنده وجود یک تفکر فنی قابل اعتنا پشت این تیم بود، اما در نهایت فعالیت مرد اسپانیایی در ایران بدون هیچ دستاورد روشن و ملموسی خاتمه یافت.

او استاد وا دادن در بزنگاه‌های بزرگ بود؛ فصل گذشته جام حذفی را با ناکامی برابر استقلال از دست داد و امسال هم در لیگ برتر به‌جایی نرسید. اتفاق ویژه در کارنامه خمس، شکست‌های پیاپی و بعضا ناجور او برابر مدعیان قهرمانی و تیم‌های بزرگ بود که رفته‌رفته به یک عادت تبدیل شد. خمس امسال رفت و برگشت به پرسپولیس باخت و از سپاهان تنها یک امتیاز گرفت. شکست 7‌گله او برابر استقلال در هفته پایانی فصل گذشته، به‌عنوان قابی نابخشودنی در کارنامه این مربی باقی خواهد ماند؛ مردی کج‌خلق در برخورد با رسانه‌ها که بعید است دل کسی برای او تنگ شود.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها