فکر کنید استقلال نیست،فقط بر روی بازی خودتان تمرکز کنید
99942
کرمانی‌مقدم: پرسپولیس هفت فینال تا قهرمانی دارد
28 فروردين 1403 13:02
آرش جعفری - هافبک ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد،بازیکنان این تیم نباید به بازی های استقلال کاری داشته باشند و متقابلا باید فکر کنند هر بازی فینال است و با تمرکز بر روی بازی ها با پیروز شوند تا دوباره جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

روزنامه گل

آرش جعفری - هافبک ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد،بازیکنان این تیم نباید به بازی های استقلال کاری داشته باشند و متقابلا باید فکر کنند هر بازی فینال است و با تمرکز بر روی بازی ها با پیروز شوند تا دوباره جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

مرتضی کرمانی‌مقدم هافبک ملی پوش سابق پرسپولیس ابتدا در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان و باقی ماندن در کورس قهرمانی گفت: پرسپولیس 3 اممتیاز بسیار مهم را مقابل ملوان کسب کد چرا که این 3 امتیاز تیم را در کورس قهرمانی نگهداشت. من قبلا هم گفته بودم و بازهم می گویم پرسپولیس برای قهرمانی باید همه بازی هایش را ببرد و اصلا به بازیهای استقلال فکر نکند. اما در مورد نکات فنی بازی باید بگویم فکر می‌کنم پرسپولیس مثل بازی‌های گذشته نبود، در نیمه اول تیمخوب بازی کرد و چند موقعیت هم داتش. نیمه دوم را هم خوب شروع کرد و خیلی زود به گل رسید اما نم یدانم چرا به یکباره تیم افت کرد و بازی را از دست داد و در مقابلاین ملوان بود که سوار بازی شد و توپ و میدان را در دست داشت و فشار خیلی زیادی به پرسپولیس آورد. هر چند پرسپولیس نمایش خوب بازی‌های قبلی را نداشت، اما این را هم باید در نظر گرفت که برابر حریف پرقدرتی مثل ملوان قرار می‌گرفت. ملوان هم انگیزه زیادی داشت تا در این بازی امتیاز بگیرد، ولی در نهایت پرسپولیس توانست در این مقطع حساس برنده شود تا همچنان در تعقیب استقلال باشد.

هافبک ملی پوش سابق پرسپولیس در مورد عملکرد خوب اوسمار در این تیم و نیم فصل دوم گفت: ابتدا بگذاریئ بگویم که اوسمار تازه از را نرسیده بود. او بیش از یک سال بود که در پرسپولیس حضور داشتو فوتبال ما و پرسپولیس را خوب می شناخت و این شناخت خصوصا از بازیکنان به او کمک کرد تا موفق باشد. اما با تمام این اوصاف باید بگویم او خودش هم مربی خوبی است و فوتبال را خوب بلد است خصوصا اینکه یک مریی هجومی با تاکتیک های مختلف است برای همین اوسمار تا اینجا نتایج خوبی گرفته است و در همان بازی با آلومینیوم اراک هم که پرسپولیس شکست خورد، بهترین بازی را انجام داد و مستحق باخت نبود.

مرتضی کرمانی‌مقدم درخصوص مصاحبه‌های برخی از بازیکنان و مربیان استقلال علیه پرسپولیس گفت: بازیکنان ما نباید جواب استقلالی‌ها را بدهند، چون مهم این است که پرسپولیس مثل فصل گذشته با تمرکز بالا، فقط در زمین مسابقه حرفش را بزند. بازیکنان ما آنقدر حرفه‌ای هستند که جواب استقلالی‌ها را ندهند. پرسپولیس در این سال‌ها حرفش را در زمین زده است و امیدوارم امسال هم قهرمان لیگ شویم.

کرمانی مقدم در مورد اینکه شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است گفت: من به قهرمانی پرسپولیس حتی بیشتر از سال گذشته امیدوارم و مهم این است که بازیکنان با تمرکز بالا به روند فعلی ادامه داده و در بازی‌های باقیمانده با کمترین اشتباه ممکن بازی کنند البته استقلال هم شانس دارد، ولی من امیدوارم در نهایت پرسپولیس جام را بالای سر ببرد.

کرمانی مقدم درادامه با اشاره به اینکه در فصول گذشته هم پرسپولیس بازی‌های آخر فصل را با قدرت بیشتری ادامه می‌داد و امسال هم همینطور است و این می تواند دلیل شانس بیشتر پرسپولس برای قهرمانی باشد گفت: ابتدا باید بگویم پرسپولیس ۷ بازی مهم پیش رو دارد که با یک لغزش کوچک از سوی آبی‌پوشان به راحتی می‌توانند صدر جدول را پس بگیرند. اگر دقت کنید در فصول گذشته هم پرسپولیس بازی‌های آخر فصل را با قدرت بیشتری ادامه می‌داد و با فرصت طلبی منتظر یک لغزش از تیم بالاتر بودند و با استفاده از آن قهرمانی را به دست می‌آوردند. من به این تیم امیدوارم و بنظرم با ادامه این شرایط می‌توانند صدر جدول را به دست بیاورند.

کرمانی مقدم در ادامه در باره بازی با تیم صنعت نفت که در انتهای جدول قراردارد گفت: بازی مقابل نفتی‌ها در آبادان می‌تواند کار سختی باشد. نباید به نتایج گذشته حریفان نگاه کرد، زیرا این نگاه باعث می‌شود آن‌ها را دست کم بگیریم. نفت آبادان نیاز مبرم به پیروزی دارد تا از قعر جدول فاصله گرفته و خود را از خطر سقوط نجات دهد که از این رو برای سرخپوشان می‌تواند خطرناک باشد. شاگردان اوسمار‌ با آنالیز نفتی‌ها و با ارائه یک بازی هوشمندانه و کسب یک برد اقتصادی می‌توانند این مرحله را هم با موفقیت بگذرانند. امیدوارم با حمایت هواداران اتفاقات خوبی برای باشگاه بیفتد و بادست پر از میدان خارج شوند.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #پرسپولیس #اوسمار لوس ویه‌را #استقلال #جواد نکونام
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها