در انتظار عنوان بهترین گلزن خارجی پرسپولیس
99855
گولسیانی رکوردش را پس فرستاد
26 فروردين 1403 13:21
پیش از آن که پرسپولیس با گل مشکوک به آفساید دقایق آغازین عیسی آل‌کثیر در نیمه دوم از ملوان جلو بیفتد، سرخپوشان این فرصت را داشتند که خیلی زودتر و بی‌حرف و حدیث‌تر گل بزنند، اما گئورگی گولسیانی مرتکب یکی از بزرگترین فرصت‌سوزی‌های فصل فوتبال ایران شد.

روزنامه گل

پیش از آن که پرسپولیس با گل مشکوک به آفساید دقایق آغازین عیسی آل‌کثیر در نیمه دوم از ملوان جلو بیفتد، سرخپوشان این فرصت را داشتند که خیلی زودتر و بی‌حرف و حدیث‌تر گل بزنند، اما گئورگی گولسیانی مرتکب یکی از بزرگترین فرصت‌سوزی‌های فصل فوتبال ایران شد. در نیمه نخست، اوستون اورونوف با یکی از همان حرکات انفرادی جالب توجهش مدافعان ملوان را به هم ریخت و یک پاس خطرناک رو به بیرون داد. توپ در یک رفت و برگشت در حالی مقابل مدافع گرجستانی پرسپولیس قرار گرفت که دروازه تقریبا خالی بود، اما گولسیانی آن را به اوت زد.

در صورت به ثمر رسیدن این توپ، مدافع گرجی می‌‎‎توانست شانزدهمین گلش با پیراهن پرسپولیس را به ثبت برساند و در کنار الن ویتل انگلیسی به بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه تبدیل شود، اما این رکوردشکنی فعلا به تعویق افتاده است. همچنین گل نشدن این توپ، اورونوف را از ثبت اولین پاس گلش با پیراهن پرسپولیس محروم کرد.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها