شاید یحیی هم می‌توانست از امید بهتر بهره ببرد
99853
پرسپولیس با «کاپیشاه» در مسیر تکرار قهرمانی!
26 فروردين 1403 13:15
پرسپولیس با برد در جدال حساس و کلیدی خودش مقابل ملوان و حفظ فاصله یک امتیازی با استقلال صدرنشین همچنان با اوسمار روزهای خوبش را طی می کند. 

روزنامه گل

سیدیاسر رضوی - پرسپولیس با برد در جدال حساس و کلیدی خودش مقابل ملوان و حفظ فاصله یک امتیازی با استقلال صدرنشین همچنان با اوسمار روزهای خوبش را طی می کند. مسابقه ای که با برد در آن پرسپولیس توانست بعد از یحیی و آمدن اوسمار بدون باخت از 24 امتیاز ممکن 22 امتیاز را به دست بیاورد و شانه به شانه تیم نکونام برای قهرمانی راه را طی کند. اتفاقی که شاید هواداران سرخ ها انتظار دارند اگر در ابتدای لیگ و در زمان یحیی هم اتفاق می افتاد الان این مربی پرافتخار همچنان کارش را با قدرت در این تیم دنبال می کرد و اتفاقات شیرین را با این تیم همچنان دنبال می کرد.

نکته ای که تیم یحیی را در نیم فصل نخست فارغ از همه تغییراتی که در نیمه دوم لیگ و با اوسمار اتفاق افتاد و جذب بازیکنان جدید، بحث خط حمله پرسپولیس بود که به شدت از این نقطه تیم آسیب دید و مسابقه های زیادی را بابت عدم توفیق در گلزنی به راحتی امتیاز از دست داد. حالا هرچند با آمدن آل کثیر و اورونوف و تغییرات سیستمی اوسمار، شرایط پرسپولیس بهبود پیدا کرده اما یک نکته بیش از پیش در این فاز هجومی جدید سرخ های پایتخت ایفای نقش می کند.

این نقش مربوط به امید عالیشاه است، بازیکنی که در ابتدای لیگ آنچنان که باید و شاید در سیستم یحیی جایی نداشت اما به یکباره و قبل از خداحافظی گل محمدی با پرسپولیس، این بازیکن را تبدیل به بازیکن ثابت تیمش کرد. بازیکنی که به عنوان یک هافبک هجومی حالا پشت سر مهاجمان این تیم به عنوان یک بازیکن هجومی در سایه حرکت می کند و حسابی هم توانسته کار را برای تیم اوسمار در بیاورد.

این نگاه یحیی اگر در ابتدای فصل رخ داده بود شرایط شاید حالا تغییر می کرد اما نکته مهم نگاه ویژه اوسمار به عالیشاه است و توانسته از این بازیکن به بهترین شکل در فاز هجومی پرسپولیس بهره ببرد و این مساله باعث شد هاز 24 امتیاز ممکن در زمان هدایتش به عنوان سکاندار سرخ های پایتخت، 22 امتیاز را بیاورد و یکی از شانس های اصلی قهرمانی را برای پرسپولیس حفظ کند.

درخشش عالی عالیشاه در 32 سالگی در پرسپولیس او را بیش از گذشته برای پرسپولیسی ها و هواداران این تیم محبوب کرده است. جایی که جدا از بالا رفتن امید گل در تیم اوسمار با درخشش این بازیکن، انگیزه و تلاش خود امید هم دوچندان شده است. پست جدید عالیشاه توانسته از او یک بازیکن کلیدی بسازد و با احیای دوباره این بازیکن تاثیرگذار در نقش جدیدی که به او داده شده، قطعا ادامه راه برای پرسپولیس می تواند اتفاقات خوبی رقم بخورد که حد غایی آن قهرمانی دوباره سرخ ها و بالا بردن این جام توسط بازیکنی است که حالا با داشتن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به یکی از قدیمی ترین بازیکنان لیگ برتر ما تبدیل شده است. قطعا مربع هجومی سرخ ها با بودن آل کثیر، اورنوف، عالیشاه و ترابی راه را برای پرسپولیس اوسمار برای بالا بردن دوباره جام هموارتر خواهد کرد و کوچکترین لغزش استقلال در صدر جدول می تواند این آرزوی دوباره سرخ ها که فصل امسال بسیار پرفراز و نشیب شروع و دنبال کردند با یک پایان خوش همراه کند.

#پیج رسمی روزنامه گل #سیدیاسر رضوی #امید عالیشاه #پرسپولیس #یحیی گل محمدی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها