تبعات پرش اولین دختر جیمی جامپ فوتبال ایران
99846
احضار تاج توسط پلیس!
26 فروردين 1403 12:45
جمعه‌شب بعد از پایان بازی آلومینیوم اراک و استقلال تهران که با پیروزی استقلال در اراک همراه شد شاهد بروز حواشی خاصی در ورزشگاه اختصاصی آلومینیوم بودیم. 

روزنامه گل

جمعه‌شب بعد از پایان بازی آلومینیوم اراک و استقلال تهران که با پیروزی استقلال در اراک همراه شد شاهد بروز حواشی خاصی در ورزشگاه اختصاصی آلومینیوم بودیم. همان گونه که می دانید بعد از پایان بازی یک دختر هوادار تیم استقلال،به داخل زمین آمد که عوامل پلیس و مأموران یگان ویژه در ورزشگاه او را متوقف کردند. حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال وقتی این صحنه را دید طبق معمول و روال ستارگان فوتبال جهان،به‌سوی هوادار تیم استقلال آمد تا ماموران او را دستگیر نکنند در همین اثنا دختر هوادار استقلال حسین حسینی را بغل کرد تا پلیس او را دستگیر نکند همین مسئله و حمایت حسینی از دختر هوادار استقلال که ازقضا حجابش را رعایت نکرده بود باعث شد حواشی زیادی به وجود بیاید.درگیری لفظی حسینی و چند بازیکن استقلال با عوامل یگان ویژه تا پرتاب بطری آب به سمت عوامل پلیس از حواشی ایجادشده اولین جیمی جامپ دختر تاریخ فوتبال ایران در ورزشگاه اراک بود.حالا در همین راستا به‌غیراز اینکه روز گذشته کمیته انضباطی و کمیته اخلاق حسین حسینی را فراخواند شنیده می‌شود ترکش‌های حمایت حسینی از دختر هوادار استقلال بیش از این هاست.

بر اساس شنیده‌های ما این ترکش ها به فدراسیون فوتبال هم برخورد کرده است. بر مبنای این شنیده‌ها گویا پلیس به خاطر حضور جیمی جامپ دختر به داخل زمین بدون حجاب و در ادامه توهین و پرتاب بطری به سمت پلیس و عدم احترام به پلیس، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و تنی چند از اعضای هیات رئیسه را احضار کرده است تا در این خصوص و حواشی ورزشگاه امام اراک توضیح داده و موضوع را شفاف کنند.

البته با توجه به اینکه حرکت نامتعارفی از بازیکنان استقلال و عوامل فوتبالی حاضر در صحنه سر نزده است،قطعا این ماجرا ختم به خیر خواهد شد اما ای کاش دختران هوشمند و علاقمند به فوتبال به یاد بیاورند که برای حضور آنها در استادیوم چه تلاشهایی انجام شده و لازمه استمرار این شرایط - و البته بهینه شدن آن – رعایت کامل تمام قوانین است.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها