در ستایش منجی استقلال
99809
باکیفیت، مثل بلانکو
25 فروردين 1403 15:04
بعد از توقف دردناک برابر مس رفسنجان، استقلال به هر قیمتی نیاز به کسب پیروزی در اراک داشت و به این مهم هم دست پیدا کرد. شاید کیفیت فوتبال آبی‌ها همچنان بحث‌برانگیز باشد، اما به هر حال با همین یک گل هم بهار از راه رسید و صدرنشینی استقلال تثبیت شد.

روزنامه گل

بعد از توقف دردناک برابر مس رفسنجان، استقلال به هر قیمتی نیاز به کسب پیروزی در اراک داشت و به این مهم هم دست پیدا کرد. شاید کیفیت فوتبال آبی‌ها همچنان بحث‌برانگیز باشد، اما به هر حال با همین یک گل هم بهار از راه رسید و صدرنشینی استقلال تثبیت شد. گل منجر به پیروزی استقلال در این مسابقه توسط گوستاوو بلانکو به ثمر رسید. او یکی از همان ضربات سر چرخشی و دقیقش را زد؛ از همان‌هایی که مقابل استقلال خوزستان و مس رفسنجان هم زده بود و از جمله تخصص‌های این بازیکن به شمار می‌آید.

بارها گفته شده اگر قرار است فوتبالیست خارجی به ایران بیاید، باید یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان داخلی باشد و به نظر می‌رسد بلانکو را بتوان مصداق این داستان دانست. مهاجم آرژانتینی به وضوح کیفیت بالایی دارد، باهوش است، بیشتر ضربات سر اول را می‌زند و شاید تنها ضعفش این بود که کم گل می‌زد، اما حالا همان هم تبدیل به نقطه قوت شده است. اگر قرار است در این شرایط دشوار اقتصادی دلاری برای جذب بازیکن از مملکت خارج شود، قاعدتا فوتبالیست مورد نظر باید کیفیتی در حد بلانکو، ماشاریپوف یا اوستون اورونوف داشته باشد.

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال
تازه ترین خبرها