بازگشت23 دقیقه‌ای به زمین، فقط با یک تمارض
99772
بدترین طارمی تاریخ!
24 فروردين 1403 12:03
نیمکت‌نشینی‌های مهدی طارمی در پورتو همچنان ادامه دارد و این در حالی است که سرمربی این تیم هم آب پاکی را روی دست این بازیکن ریخته و گفته او مشکل «فنی» دارد.

روزنامه گل

نیمکت‌نشینی‌های مهدی طارمی در پورتو همچنان ادامه دارد و این در حالی است که سرمربی این تیم هم آب پاکی را روی دست این بازیکن ریخته و گفته او مشکل «فنی» دارد. سرجیو کونسیسائو البته ناراحتی‌اش از مذاکره و توافق نهایی طارمی با اینتر و حتی تعیین تاریخ تست‌های پزشکی او را آن هم در زمانی که این بازیکن هنوز عضو پورتو است پنهان نکرده اما در عین حال گفته مهاجم ایرانی در تمرینات انتظاراتش را برآورده نمی‌کند و به همین دلیل جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت. خب البته طارمی افت کرده اما در عین حال کاملا روشن به‌نظر می‌رسد که کونسیسائو هم با او سر ناسازگاری گذاشته و دنبال تطبیق دادن تیمش با عصر بدون طارمی است. هر چه هست، فصل جاری برای مهاجم ایرانی به بدترین شکل ممکن در حال سپری شدن است؛ دوره‌ای که به‌احتمال فراوان به بدترین فصل فوتبال حرفه‌ای طارمی از بعد از رسیدن به شهرت تبدیل خواهد شد.

اعداد با شما سخن می‌گویند

طارمی این فصل در همه مسابقات ۲۷بار برای پورتو به میدان رفته و موفق شده ۶ گل بزند. از این تعداد ۳گل در لیگ، ۲گل در لیگ قهرمانان اروپا و یک گل هم در جام‌حذفی بوده است. به این ترتیب او کاری بسیار دشوار و بلکه محال برای نزدیک شدن به حد نصاب‌های قبلی خودش خواهد داشت. طارمی در ۳ فصل قبلی به‌ترتیب ۲۳، ۲۶و ۳۱گل برای پورتو به ثمر رسانده و پیش از آن هم طی یک فصل حضور در ریوآوه ۲۱گل برای این تیم زده بود.

قبل از کوچ به اروپا هم طارمی طی یک فصل‌ونیم بازی در الغرافه قطر، مجموعا ۲۲ گل برای این تیم به ثمر رساند. او در لیگ‌های پانزدهم و شانزدهم با پیراهن پرسپولیس آقای گل لیگ برتر شد و مجموعا ۱۸و ۲۴ گل برای قرمزها زد. لیگ هفدهم هم با محرومیت زودهنگام طارمی در حالی دوران او در پرسپولیس را به پایان رساند که این بازیکن در همان بازه زمانی آغاز فصل ۵گل زده بود. جالب است بدانید حتی در لیگ چهاردهم که این مهاجم بوشهری به‌عنوان بازیکن گمنام به پرسپولیس پیوست هم در نهایت آمار ۸ گل زده را به جا گذاشت؛ حد نصابی که شاید امسال به آن هم نرسد!

بازگشت با تمارض

بعد از مدت‌ها سکونشینی، طارمی این هفته به واسطه محرومیت برخی بازیکنان پورتو، سرانجام فرصت پیدا کرد برابر ویتوریا گیمارش از دقیقه 67 به میدان برود. در شبی که پورتو 2 بر یک شکست خورد، طارمی نتوانست گره‌ای از کار تیمش باز کند. تنها حرکت مهم او تمارضی بود که در محوطه جریمه حریف انجام داد و البته شانس آورد که داور کارت زرد نداد. عجیب است که حتی با وجود اتفاقات بازی با سوریه، طارمی هنوز درس عبرت نگرفته و از هر فرصتی برای شیرجه زدن استفاده می‌کند.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها