زور هیچ تیم به پرسپولیس نمی‌رسد
99770
اصلانیان: جای خالی بیرانوند احساس نمی‌شود
24 فروردين 1403 11:56
مهاجم سابق پرسپولیس در مصاحبه با گل حرفهای جالبی درخصوص پرسپولیس عنوان کرد.امیرحسین اصلانیان را می گوییم.فورواردی که در زمان خود با رفلکس هاوقدرت بدنی اش زبانزد عام و خاص بود.  

روزنامه گل

مهاجم سابق پرسپولیس در مصاحبه با گل حرفهای جالبی درخصوص پرسپولیس عنوان کرد.امیرحسین اصلانیان را می گوییم.فورواردی که در زمان خود با رفلکس هاوقدرت بدنی اش زبانزد عام و خاص بود.

پرسپولیس مقابل گل گهر سه امتیاز با ارزش گرفت...

بله.واقعا عالی بود.به خصوص وقتی بدانیم که مهمان بودیم.بازی بدی نبود.نیمه اول خوبی داشتیم.امانیمه دوم بازی پایا پایی را شاهد بودیم.بهرحال هدف سه امتیاز بود که گرفتیم.

فاصله امتیازات با صدر هم به عدد یک رسید.

شما شک نکنید پرسپولیس با اختلاف امتیاز خوبی قهرمان می شود.استقلال دربازی های آینده هم امتیاز خواهد داد.پرسپولیس تازه روی غلطک برد افتاده است و به راحتی به صدر می رسد.

نقش اوسمار در موفقیت های پرسپولیس؟

به هرحال نمی توان نقش اورا نادیده گرفت.اما به نظرم پرسپولیس بیشتر روی خلاقیت های فردی نتیجه می گیرد.خلاقیت بازیکنانی چون اورونوف و مهدی ترابی.

بیشتر توضیح می دهی؟

خب شمانگاه کنید در بازی های این تیم موقعیت سازی از طرف مهاجمان زیاد نیست.مهاجم باید گلزنی کند.باتاکتیکی که مربیان اتخاذ می کنند.اما در پرسپولیس ماشاهد خلاقیت فردی هستیم تا نمایش تاکتیکی.

فکر می کنی دربازیهای آینده هم پرسپولیس به این خوبی نتیجه خواهد گرفت؟

بله.به نظرم زور تیمهای دیگر به پرسپولیس نمی رسد.شما ببنید نبود بیرانوند به هیچ عنوان احساس نمی شود.چرا؟ چون تیمهای روبروی پرسپولیس زورشان به این تیم نمی رسد.با ادامه این روند پرسپولیس به راحتی قهرمان خواهد شد.

جام حذفی چطور؟

شانس قهرمانی در لیگ برتر بیشتر است.

عملکرد کلی اوسمار در پرسپولیس؟

البته هنوز شاهد اتفاق جنجالی در تیم نبودیم.اما به نظرم تازمانی که پرسپولیس رختکن آرامی دارد به مشکل نخواهد خورد.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها