رفیعی جوان درون دروازه باتجربه نشان داد و راحت شدیم
99764
کرمانی مقدم: این پرسپولیس، استقلال را از صدر به زیر می‌کشد
23 فروردين 1403 18:23
آرش جعفری - هافبک ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، این تیم مثل فصل قبل که سپاهان را از صدر به زیر کشید استقلال را هم از صدر به زیر می‌کشد و قهرمان می‌شود.  

روزنامه گل

آرش جعفری - هافبک ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، این تیم مثل فصل قبل که سپاهان را از صدر به زیر کشید استقلال را هم از صدر به زیر می‌کشد و قهرمان می‌شود.

مرتضی کرمانی مقدم هافبک ملی‌پوش سابق پرسپولیس ابتدا در خصوص بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان گفت:درمجموع بازی خوبی را شاهد بودیم و فکر می‌کنم پرسپولیس کسب ۳ امتیاز این بازی مهم‌ترین هدفی بود که در این بازی داشت و خدا را شکر به آن رسید. گل‌گهر یکی از تیم‌های مدعی و بالانشین در لیگ برتر محسوب می‌شود و پرسپولیس با توجه به نبود بیرانوند توانست یکی از مهم‌ترین دیدارهای خود را با پیروزی به اتمام برساند. در طول ۹۰ دقیقه، پرسپولیس از حریف خود بهتر بازی کرد و بازیکنان این تیم تسلط کافی داشتند.

کرمانی در مورد بازی خوب امیررضا رفیعی گلر جوان پرسپولیس گفت: بازیکنان به‌گونه‌ای بازی را مدیریت کردند که تیم گل‌گهر نتوانست روی دروازه پرسپولیس موقعیت حساسی را پدید بیاورد. بااین‌حال در دو، سه صحنه او توانست به‌خوبی واکنش‌های لازم را نشان دهد و مانع از ورود توپ به دروازه شد. البته باید بگویم رفیعی نیاز به تجربه دارد تا اعتمادبه‌نفس بیشتری را کسب کند، او بازی با پای خوبی دارد اما باید تسلط خودش را بیشتر کند تا هر زمان که بیرانوند نتوانست درون دروازه قرار گیرد اوسمار این دروازه‌بان را به کار گیرد. پرسپولیس تیمی است که باید بازیکنان با تسلط بالا در آن بازی کنند و امیدوارم شرایط برای رفیعی روزبه‌روز بهتر شود.

هافبک ملی‌پوش سابق پرسپولیس در رابطه با اخراج اوسمار در بازی با گل‌گهر و غیبت او در دیدار حساس هفته بیست و سوم برابر ملوان گفت: من عقیده دارم نبود اوسمار در کنار زمین در دیدار برابر ملوان به پرسپولیس تأثیرگذار خواهد بود. اوسمار می‌خواهد خود را در کنار زمین خونسرد نشان دهد اما درواقع این‌طور نیست و باید آرامش خود را در کنار زمین حفظ کند. او خیلی زود عصبی می‌شود و با توجه به حساسیت بالای مسابقات باید روی اعصاب خود تمرکز کافی را داشته باشد.

مرتضی کرمانی مقدم درباره نزدیک شدن پرسپولیس به صدر جدول و حضور در یک‌قدمی استقلال گفت: با پیروزی برابر گل‌گهر و تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان اکنون تنها پرسپولیس یک امتیاز لازم دارد تا به استقلال برسد که به نظرم در دیدارهای آینده این اتفاق خواهد افتاد و شاهد صدرنشینی پرسپولیس خواهیم بود. البته باید این را هم اضافه کنم تیم پرسپولیس نباید تیم سپاهان را دستکم بگیرند؛ درست است که فاصله امتیازی مناسبی بین پرسپولیس و سپاهان وجود دارد اما نباید به‌هیچ‌وجه فکر کنیم این تیم شانس قهرمانی ندارد. سپاهان دوباره به‌روزهای خوب برگشته است.

هافبک ملی‌پوش سابق پرسپولیس در خصوص این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند مثل فصل گذشته که سپاهان را جا گذاشت کورس قهرمانی را از استقلال ببرد، گفت: رقابت در هفته‌های پیش‌رو به‌گونه‌ای پیش خواهد رفت که پرسپولیس به خاطر داشتن مهره‌های ارزشمند، شانس اول قهرمانی خواهد بود. پرسپولیس در این هفته‌ها نشان داده که هم خوب فوتبال می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد. این استقلال باید با تراکتور در تبریز و نیز با آلومینیوم در اراک بازی کند و تجربه نشان داده این تیم در بیرون تهران راحت امتیاز از دست می‌دهد. پس گرفتن استقلال دور از دسترس نیست و پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود.

مرتضی کرمانی مقدم در ادامه در مورد افت عیسی آل کثیر گفت: پرسپولیس باید برای قهرمانی از امید‌های گلی که ایجاد می‌شود به بهترین نحو استفاده کند. از فوروارد پرسپولیس انتظار می‌رود که در موقعیت گلزنی قرار گیرد، اما آل‌کثیر در چند بازی گذشته خودش را در موقعیت گلزنی قرار نداده است. البته او مهاجم فرصت شانسی است و مطمنا می‌تواند در آینده گلزنی کند. این را هم اضافه کنم که عیسی باید یک مکمل در کنار خودش داشته باشد. پرسپولیس اگر با دو مهاجم بازی کند مطمنا آل کثیر می‌تواند گلزنی کند.

کرمانی مقدم سپس در مورد گل اورونوف به گل‌گهر سیرجان گفت: اورونوف خرید خوبی بود و به شکل زیبایی دروازه گل‌گهر را باز کرد. با توجه به اینکه تیم‌ها بازی‌های ضعیفی در لیگ برتر انجام می‌دهند، گل اورونوف نقطه عطفی در بازی‌های اخیر لیگ برتر بود؛ همچنین شوت از راه دور عبدالکریم حسن که به تیرک دروازه خورد. اگر این شوت تبدیل به گل می‌شد، بهترین گل فصول اخیر لیگ برتر می‌شد.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها