غیرمتخصص دیروز، صاحب‌نظر امروز
99634
شما یکی از پرسپولیس دفاع نکن!
18 فروردين 1403 12:44
مشکل بعضی مدیران دولتی غیرمتخصص فقط این نیست که به‌طور ناگهانی مدت کوتاهی سر از مدیریت پرسپولیس و استقلال در می‌آورند؛ مشکل بزرگ‌ترشان شاید این باشد که بعد از پایان دوران مسوولیت هم تا مدت‌ها به عنوان کارشناس و اهل فن در رسانه‌ها حضور دارند و مرجع پرسش و پاسخ لقب می‌گیرند.

روزنامه گل

مشکل بعضی مدیران دولتی غیرمتخصص فقط این نیست که به‌طور ناگهانی مدت کوتاهی سر از مدیریت پرسپولیس و استقلال در می‌آورند؛ مشکل بزرگ‌ترشان شاید این باشد که بعد از پایان دوران مسوولیت هم تا مدت‌ها به عنوان کارشناس و اهل فن در رسانه‌ها حضور دارند و مرجع پرسش و پاسخ لقب می‌گیرند. مثال می‌خواهید؟ همین آقای محمد رویانیان عزیز. به شهادت آرشیو اخبار، زمانی که او به شکلی غریب سر از پرسپولیس در آورد، حتی از برخی ساده‌ترین اطلاعات فوتبالی هم بی‌بهره بود، دو سال هم مدیریت کرد و مخارج و خسارت‌های هنگفتی روی دست باشگاه گذاشت، حالا هم رفته و هر چند وقت یک بار با نظرات خاصش، باعث تنویر افکار عمومی می‌شود!

آقای رویانیان اخیرا در اظهاراتی که با واکنش سپاهانی‌ها هم همراه شده، گفته: «ما و استقلال چون در چشم بودیم دیده شدیم. همان موقع فرض بفرمایید مثلا ما با یک جا قرارداد داشتیم. فرض کنید ۴۰۰هزار دلار برای بازیکن خارجی داشتیم آنها ۶۰۰هزار دلار می‌دادند. یا ریالی مثلا فرض کن ما یک قراردادی داشتیم ۷۰۰میلیون آنها یک میلیارد می‌دادند.» اینکه سپاهان در این سال‌ها هزینه‌های زیادی انجام داده اصلا قابل تردید نیست، اما نکته اینجاست که پرسپولیس آن زمان رویانیان از مصادیق بارز ریخت‌وپاش‌های بی‌حساب و فاقد منطق بود. مهم‌ترین چشمه‌اش هم فسخ قرارداد با مانوئل ژوزه، سرمربی پرتغالی وقت که چون بدون مذاکره انجام شد، باشگاه را نقره‌داغ کرد و تا مدت‌ها به کابوس سرخ‌پوشان تبدیل شد. رویانیان در زمان اخراج ژوزه، در پاسخ به ابراز نگرانی رسانه‌ها گفته بود: «قراردادش را دبه می‌کنیم»، اما آن دبه صدها هزار یورو برای باشگاه خرج برداشت. خلاصه هر کسی حق دفاع از پرسپولیس را داشته باشد، شما یکی محق به نظر نمی‌رسی برادر!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها