دو هافتایم در جهنم
99632
ورزشگاه کچل، تماشاگر آدمخوار!
18 فروردين 1403 12:41
علیرضا مجمع - دوست داشتم این یادداشت اول سال را با گل و بلبل، و سلام و صلوات، و آرزوی سلامتی آغاز کنم، که غیر از این آخری برای بقیه‌اش معافم کنید. مگر می‌گذارند؟! بازی تراکتور و سپاهان را دیدید؟ فوران زیبای تماشاگر را دیدید؟ چشمتان روشن نشد از این هیاهوی دلچسب و سمفونی شیرین فوتبال؟ اگر دیدید و باز هم بر سیاق قبل سکوهای آزادی را خودی و غیر خودی می‌کنید که دشمن‌تر از شما برای این فوتبال تاریخ به خودش ندیده است.

روزنامه گل

علیرضا مجمع - دوست داشتم این یادداشت اول سال را با گل و بلبل، و سلام و صلوات، و آرزوی سلامتی آغاز کنم، که غیر از این آخری برای بقیه‌اش معافم کنید. مگر می‌گذارند؟! بازی تراکتور و سپاهان را دیدید؟ فوران زیبای تماشاگر را دیدید؟ چشمتان روشن نشد از این هیاهوی دلچسب و سمفونی شیرین فوتبال؟ اگر دیدید و باز هم بر سیاق قبل سکوهای آزادی را خودی و غیر خودی می‌کنید که دشمن‌تر از شما برای این فوتبال تاریخ به خودش ندیده است. چطور است که برای مخفل ماه مبارک ادعا می‌کنید بالای 80 هزار نفر را به استادیوم آزادی کشانده‌اید و حتی روی سکوهایی که به تماشاگر فوتبال اجازه نمی‌دهید بنشیند،جا داده‌اید که مردم بنشینند، اما به تماشاگر فوتبال که می‌رسد، می‌شوند بچه زن‌بابا. به خانواده‌های محفل ماه مبارک اجازه می‌دهید کنار هم بنشینند، اما به دختران تماشاگر فوتبال در بدترین جای استادیوم جا می‌دهید که زیر باران و باد با منت بازی فوتبال را ببینند.این است مرام شیعه علی؟!

***

در آستانه تعطیلی عید خبری رسید که خیلی فرصت نشد به آن بپردازیم. خبر حکایت از احکام صادر شده برای دربی قبل داشت. راستش وقتی احکام را خواند نتوانستم جلوی خنده‌ام را بگیرم.حکم به خالی ماندن دو جایگاه پرسپولیس و استقلال در دربی آینده خبر داده بود. در شرایط فعلی جایگاه که نداریم. اطراف جایگاه هم که مرخصند. بین تماشاگران پرسپولیس و استقلال هم که به اندازه نصف جایگاه خالی است که مبادا همدیگر را بخورند! در طبقه دروم هم که بالای جایگاه اصلی را نداریم. رووبرویش هم مثل پایین تماشاگران آدم‌خوار دو تیم باید بینشان فاصله باشد تا به یک باره تبدیل به زامبی نشوند. بین تماشاگران پسر و دختر دو تیم هم که فاصله می‌اندازند تا احیانا منکری صورت نپذیرد. به اینها اضافه کنید دو جایگاه دیگر در دربی بعد خالی باید باشد که بطری آب و سنگپرانی از آنجا انجام نشود-مگر نمی‌شود از جای دیگری سنگ انداخت؟!- چه ماند از این ورزشگاه کچل؟! توی آینه کمی خودتان را ببینید.نمی‌شود فقط شعار داد و عمل نکرد. به این‌هایی که می‌آیند استادیوم و با بلیت 100 هزار تومانی و 200 هزار تومانی شما قرار است یک فوتبال بی خاصیت ببینند اقلا کمی احترام بگذارید. راستش را بگویید جلوی آینه خنده‌تان نگرفت از این حکم؟ حتما گفتید این حکم را می‌دهیم و می‌ایستیم گوشه‌ای و می‌خندیم. تمام تلاشتان را دارید می‌کنید برای اینکه تماشاگر به استادیوم نیاید. اما بعید می‌دانم با این ترفند ها به جایی برسید.

***

آقا این محرم نویدکیا چقدر آدم حسابی است. در کنفرانس دیروزش حرف‌هایی زد که فقط از یک آدم حسابی بلدِکار برمی‌آید گفتنش. معلوم است می‌داند از فوتبال دنبال چیست. می‌داند 11 نفر را در باکس بگذاری و با داد زدن کنار زمین بخواهی نتیجه بگیری امکان‌پذیر نیست. این را داشته باشید که محرم نویدکیا از مربیان آدم‌حسابی فوتبال ماست.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها