سازمان لیگ اخطار جدی داد ولی هاشمی نسب گفت نکونام با کنفرانس حال نمی‌کند!
99631
خطر جریمه و محرومیت بیخ گوش جواد؟
18 فروردين 1403 12:39
غیبت های سریالی جواد نکونام درکنفرانس های خبری احتمالا برای سرمربی استقلال و آبی پوشان گران تمام خواهد شد. ماجرا از این قرار است که باتوجه به غیبت های طولانی نکونام در کنفرانس ای خبری سال گذشته، سازمان لیگ پیش از کنفرانس خبری بازی با مس رفسنجان به باشگاه استقلال هشدار داده بود که در صورت ادامه دار بودن غیبت های سرمربی این تیم در کنفرانس های خبری قبل از بازی ها، جواد نکونام طبق قوانین با جریمه و محرومیت مواجه خواهد شد.

روزنامه گل

غیبت های سریالی جواد نکونام درکنفرانس های خبری احتمالا برای سرمربی استقلال و آبی پوشان گران تمام خواهد شد. ماجرا از این قرار است که باتوجه به غیبت های طولانی نکونام در کنفرانس ای خبری سال گذشته، سازمان لیگ پیش از کنفرانس خبری بازی با مس رفسنجان به باشگاه استقلال هشدار داده بود که در صورت ادامه دار بودن غیبت های سرمربی این تیم در کنفرانس های خبری قبل از بازی ها، جواد نکونام طبق قوانین با جریمه و محرومیت مواجه خواهد شد. گویا باشگاه هم سرپرست تیم را درجریان این موضوع قرار می دهد و او را مامور می کند تا این موضوع و اخطار سازمان لیگ را به کادرفنی و شخص نکونام منتقل کند. با این وجود بازهم شاهد غیبت نکونام در کنفرانس خبری بازی با مس رفسنجان بودیم و مهدی هاشمی نسب در این رابطه ضمن اعلام بی خبری از دلیل غیبت های نکونام اعلام کرد که شاید جواد با کنفرانس های خبری حال نمی کند!؟

اینکه غیبت های نکونام در کنفرانس های خبری چه دلیل و علتی دارد هنوز مشخص نیست، اما احتمالا او نمی خواهد با سوال های چالشی مواجه شده و با حرف هایش برای استقلال حاشیه های جدید تازه ایجاد کند. با توجه به تداوم غیبت های نکونام در کنفرانس های خبری و پاسخ کنایه آمیز هاشمی نسب به این موضوع باید دید که سازمان لیگ تهدید و هشدار خودش درمورد محرومیت سرمربی استقلال را اجرا می کند یا بازهم تلاش خواهد کرد تا با کمترین حاشیه و تنش ممکن نکونام را به کنفرانس های خبری بکشاند. نکونام هم اگر اخطار سازمان لیگ را از طریق باشگاه و سرپرست تیم دریافت کرده است احتمالا باید به کمیته انضباطی توضیح بدهد که چرا از قوانین پیروی و تمکین نمی کند.

هرچند استقلالی ها با اشاره به رفتار مشابه یحیی گلمحمدی سرمربی سابق پرسپولیس در گذشته و محروم نشدن او این قبیل رفتار ها را تناقض و استاندارد دوگانه سازمان لیگ درقبال استقلال و پرسپولیس می دانند. استقلال هنوز 8 بازی دیگر تا پایان لیگ دارد و باید دید بالاخره نکونام می خواهد به غیبت اش در کنفرانس های خبری پایان دهد و در غیر این صورت واکنش و تدبیر سازمان لیگ به این موضوع چیست و اگر قرار بر برخورد انضباطی است، این برخورد چطور و چگونه خواهد بود؟ برای پی بردن به جواب احتمالا باید چند روز صبر کرد!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها