واکنش مدافع تراکتور به ماجرای استقلالی و پرسپولیسی بودنش
99630
مهدی شیری: فقط خندیدم چون کذب محض است!
18 فروردين 1403 10:35
سیدیاسر رضوی - در تقابل با سپاهان هرچند شاگردان خمس نتوانستند در تبریز برنده از زمین خارج شوند اما عملکرد خوب شاگردان این مربی اسپانیایی به ویژه مهدی شیری، امید هواداران تراکتور را به ادامه لیگ در هفته‌های باقی‌مانده بیشتر کرد. 

روزنامه گل

سیدیاسر رضوی - در تقابل با سپاهان هرچند شاگردان خمس نتوانستند در تبریز برنده از زمین خارج شوند اما عملکرد خوب شاگردان این مربی اسپانیایی به ویژه مهدی شیری، امید هواداران تراکتور را به ادامه لیگ در هفته‌های باقی‌مانده بیشتر کرد. با این حال شیری در شرایطی این نمایش خوب را از خودش در این تقابل به جا گذاشت که پیش از بازی به یکباره فضای مجازی پر شد از یک نقل قول منتسب به این بازیکن! جایی که شیری در پاسخ به سوالی در مورد استقلالی یا پرسپولیسی بودنش و اینکه سابقه قهرمانی با هر دو تیم را دارد، گفته بود: "اگر اجازه بدهید بعدا در این مورد حرف خواهم زد".نقل قولی که حسابی جو زیادی را علیه این بازیکن در بین هواداران پرسپولیس که سابقه فتح ۷ جام را با آنها دارد به وجود آورد. به همین بهانه گفت‌و گویی با مهدی شیری درخصوص این اتفاقات و بازی خوبش مقابل سپاهان داشتیم.

*از بازی تراکتور و سپاهان در تبریز و تساوی این دو تیم شروع کنیم که حسابی باب دل صدرنشینان لیگ بود این نتیجه؟

پیش از شروع مسابقه هر دو تیم به اینکه کار آسانی مقابل هم نخواهند داشت، اشراف کامل داشتند. جایی که هم ما در تیم تراکتور و هم حریف‌مان به دنبال برد و کم کردن فاصله در صدر بودیم. متاسفانه آن چیزی که در تبریز دنبالش بودیم رخ نداد و علی‌رغم موقعیت‌های زیادی که داشتیم قفل دروازه سپاهان باز نشد.

* تو یکی از خوب‌های این بازی بودی و در جمع بهترین‌ها در پایان بازی قرار گرفتی. حتما خمس باید خوشحال باشد که تو را بعد از مصدومیت دوباره در خط دفاعی در اختیار دارد؟

خوشحالم توانستم عملکردی مناسب داشته باشم و در کنار کادر فنی که از من بابت انجام وظایفی که برعهده‌ام گذاشته بودند راضی بودند، رضایت هواداران تراکتور را نیز شاهد باشم‌. در این مسابقه مجموعه تیمی ما خوب بود و تنها به گل نرسیدیم و واقعا حواقل مزد عملکرد خوب‌مان در این بازی و به خصوص در نیمه دوم می‌توانست یک گل و برنده بودن در این بازی باشد.

*هنوزهم امیدوارید به اتفاقات بهتر در پایان لیگ؟

چرا که نه... منتظر لغزش تیم‌های بالای جدول هستیم تا بتوانیم شرایط بهتری را چه در کسب عنوان در خور برای تراکتور و چه رسیدن به آسیا تجربه کنیم.

*حتی قهرمانی؟

چرا که نه... فوتبال است و توپ گرد و هر لحظه ممکن است اتفاقات دیگری رقم بخورد. ما ۹ بازی تا پایان لیگ و ۲۷ امتیاز دیگر داریم که قطعا می‌توانیم با عملکرد خوب و با لغزش رقبا به قهرمانی و رساندن خودمان به صدر فکر کنیم.

*قبل بازی با سپاهان یک مصاحبه با تو در یکی از خبرگزاری‌ها حسابی سروصدا به پا کرد. دیدی آت مصاحبه را؟

بله... دیدم و خواندم...

*پس حتما در جریان واکنش‌ها بودی؟

بله و خیلی هم خندیدم.

*واقعا؟

بله چون متاسفانه من اصلا در این مورد هیچ صحبتی با خبرنگار آن خبرگزاری نداشتم و این سوال و جوابی که از قول من نوشتند را کاملا تکذیب می‌کنم. واقعا لزومی ندارد من الان که لباس تراکتور را برتن دارم به این دست سوالات جواب بدهم. الان تمرکزم روی بازی‌های تراکتور است تا در ادامه به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

#پیج رسمی روزنامه گل #مهدی شیری #سیدیاسر رضوی #پرسپولیس #تراکتور #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها