عملکرد ضعیف ربیعی بعد از هوایی شدن
99390
به خودت هم نگاه کن!
20 اسفند 1402 10:02
ذوب‌آهن در حالی برتری 2بر صفر خود مقابل هوادار را از دست داد که 2بازیکن با تجربه این تیم مرتکب اشتباهات بزرگی شدند؛ کمال کامیابی‌نیا مفت و مجانی از زمین اخراج شد و شایان مصلح هم در آخرین دقایق پنالتی داد. اینگونه بود که محمد ربیعی، سرمربی ذوب‌آهن به‌شدت از دست این 2نفر شاکی شد و حتی در نشست خبری هم دلخوری‌اش از آنها را علنی کرد. از قرار معلوم ربیعی بعد از سوت پایان بازی هم به مصلح نزدیک شده و با طعنه به او گفته:«تجربه، تجربه؛ پدر تیم ما را همین تجربه درآورد.»

روزنامه گل

ذوب‌آهن در حالی برتری 2بر صفر خود مقابل هوادار را از دست داد که 2بازیکن با تجربه این تیم مرتکب اشتباهات بزرگی شدند؛ کمال کامیابی‌نیا مفت و مجانی از زمین اخراج شد و شایان مصلح هم در آخرین دقایق پنالتی داد. اینگونه بود که محمد ربیعی، سرمربی ذوب‌آهن به‌شدت از دست این 2نفر شاکی شد و حتی در نشست خبری هم دلخوری‌اش از آنها را علنی کرد. از قرار معلوم ربیعی بعد از سوت پایان بازی هم به مصلح نزدیک شده و با طعنه به او گفته:«تجربه، تجربه؛ پدر تیم ما را همین تجربه درآورد

خب البته در کنار تجربه باید از «وسوسه» هم به‌عنوان عاملی دیگر در نزولی شدن روند ذوب اشاره کرد؛ جایی که آقای ربیعی در هفته‌های پایانی نیم‌فصل هوایی شد و حتی با خداحافظی از بازیکنان در رختکن، آماده بود هدایت فولاد را بر عهده بگیرد. با این حال در آخرین لحظات توافق نهایی بین ربیعی و باشگاه اهوازی به‌دست نیامد تا او در اصفهان ماندگار شود. این روند اما تأثیر منفی خودش را بر تیم گذاشته و باعث شده ذوب‌آهن از 8بازی آخرش فقط یک برد داشته باشد. پرسش اینجاست که شما امروز چطور می‌خواهید به بازیکنانی امر و نهی کنید که دیروز در سودای یک جایگاه دیگر با آنها خداحافظی کرده بودید؟!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها