اخطار کنعانی زادگان نادرست بود اما
99385
آقای پرسپولیس، جِر نزن!
20 اسفند 1402 09:51
یک اشتباه داوری حسین کنعانی زادگان را در بازی حساس و بسیار تعیین کننده با استقلال از پرسپولیس گرفت و حالا سرخ‌پوشان به دنبال آن هستند که با نامه نگاری و شکایت بردن به مراجع ذیربط، کاری کنند که این کارت زرد «کان لم یکن» تلقی شده و این مدافع ملی پوش بتواند در دربی همراهی شان کند.

روزنامه گل

شاهین طهرانی - یک اشتباه داوری حسین کنعانی زادگان را در بازی حساس و بسیار تعیین کننده با استقلال از پرسپولیس گرفت و حالا سرخ‌پوشان به دنبال آن هستند که با نامه نگاری و شکایت بردن به مراجع ذیربط، کاری کنند که این کارت زرد «کان لم یکن» تلقی شده و این مدافع ملی پوش بتواند در دربی همراهی شان کند.

آیا این تنها اشتباه داوران در طول فصل بوده است؟ آیا تمام تیم ها هم مثل پرسپولیس امروز،حق دارند برای برگرداندن کارت‌هایی که در طول فصل به ناحق نصیب بازیکنان شان شده،اقدام قانونی انجام دهند؟ در لیگی که پنالتی‌های نادرست و گل‌های مردود غوغا می‌کنند و تیم‌ها چاره‌ای جز پذیرفتن رای داوران ندارند، آیا تلاش برای برگرداندن یک اخطار عادلانه است؟

از سوی دیگر آیا تمام اشتباهاتی که از سوی داوران به نفع پرسپولیس سرزده هم، قابل بازگشت است؟ آیا شمایی که امروز برای احقاق حق و بازگرداندن یک اخطار ساده گریبان چاک می‌دهید،اگر همین اتفاق برای حریف افتاده بود هم، آتشی می‌شدید و به همین اندازه برای از دست رفتن حقیقت نگران بودید؟

اخطار کنعانی زادگان درست نبود و او به ناحق دربی را از دست داد، اما همه ما میدانیم که این اولین و آخرین اشتباه تاثیرگذار داوران در فوتبال ما نبوده، نیست و نخواهد بود. فریاد وااسفا سر دادن و به دنبال درست کردن اتفاق غلطی که رخ داده رفتن به شرطی زیباست که برای همه مقدور و در دسترس باشد،در غیر این صورت چیزی بیشتر از جرزنی نیست! همه تیمهای حاضر در لیگ فوتبال ایران از ابتدا می‌دانستند که قدم در مسابقاتی می‌گذارند که به دلیل ضعف‌های فراوان ساختاری،امکاناتی و آموزشی در معرض اشتباهات داوری زیادی قرار دارد و چون «ظلم بالسویه» عدل است، قبول کرده‌اند که پیه اشتباهات سهوی احتمالی را به تن بمالند و برای تبعاتش کولی بازی درنیاورند! پس آقای پرسپولیس لطفا بر سر پیمان نانوشته شان باشید و جر نزنید!

#پیج رسمی روزنامه گل #محمدحسین کنعانی زادگان #پرسپولیس #دربی #استقلال #فدراسیون فوتبال #شاهین طهرانی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها