دربی فرصتی برای تصفیه حساب خطیر و نکونام
99344
این بازی حکم مرگ و زندگی را دارد!
19 اسفند 1402 11:03
این روزها بیش از هر زمان دیگری از میان علی خطیر و جواد نکونام احتمال جدایی یکی از آنها وجود دارد. شوست و حذف استقلال در اولین بازی جام حذفی برابر مس رفسنجان. شاید همان بهانه و کزکی که  مدیرعامل باشگاه استقلال دنبال آن بود را به مدیرعامل استقلال داد و ناکامی احتمالی در دربی پیش رو می تواند فرصت و بزنگاه خوبی برای تصفیه حساب نهایی با جواد نکونام باشد. به خصوص که بعد از دربی تعطیلات لیگ درپیش است.

روزنامه گل

این روزها بیش از هر زمان دیگری از میان علی خطیر و جواد نکونام احتمال جدایی یکی از آنها وجود دارد. شوست و حذف استقلال در اولین بازی جام حذفی برابر مس رفسنجان. شاید همان بهانه و کزکی که مدیرعامل باشگاه استقلال دنبال آن بود را به مدیرعامل استقلال داد و ناکامی احتمالی در دربی پیش رو می تواند فرصت و بزنگاه خوبی برای تصفیه حساب نهایی با جواد نکونام باشد. به خصوص که بعد از دربی تعطیلات لیگ درپیش است.

از طرف دیگر شایعه برکناری قریب الوقوع علی خطیر هر روز قوت می گیرد و ادعای مدیربرنامه های بلانکو حدید ترین موضوع و سوژه علیه مدیرعامل باشگاه استقلال است که گویا نهاذ های نظارتی قصد بررسی این ادعای 30 هزار دلاری را دارند.

در مجموع آنچه که مشخص است با وجود سکوت اجباری و مصلحتی این روزهای جواد نکونام و علی خطیر گویا نبرد سخت و جنگ سردی میان این دونفر درجریان است و ظدهرا هردو تلاش دارند تا قبل از این که خودشان قربانی شوند طرف مقابل را از میدان به در کنند.

باید تا یه صدا درآمدن سوت دربی صبر کرد و دید که چه اتفاقی در این بازی خواهد افتاد و میاند های آن برای استقلالی ها چیست. قطعا بردن دربی یا حتی نباختن در آن پیچ و مهره های نکونام روی نیمکت استقلال را حسابی سفت می کند و بر عکس هرگونه عدم نتیجه گیری دست بالا را به خطیر می دهد تا اگر برنامه ای برای برکناری احتمالی نکونام دارد تا قبل از به حقیقت پیوستن شایعات برکناری اش در پایان سال 1402 رقیب اش را در این جنگ طولانی و زیرپوستی مغلوب و مرعوب کند.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها