پرسپولیس و اولین پیروزی های پرگل !
99342
شاگردان اوسمار با 4 گل رکورد شکستند
19 اسفند 1402 10:17
تیم فوتبال پرسولیس در این فصل بر خلاف فصل های گذشته گل های کمی به ثمر رسانده است و این برای تیمی که لقب هجومی در پشت  تیم خود دارد بسیار بد است. پرسپولیس همیشه مهاجمان قابل و گلزنی داشته و در اغلب اقات مهاجمان این تیم آقای گل مسابقات مختلف ایران شده اند.در همین راستا باید بگویم پرسپولیس در این فصل بعد از 19 هفته فقط 26 گل زده است که این یعنی آماری زیر یک و نیم  گل در هر بازی !

روزنامه گل

تیم فوتبال پرسولیس در این فصل بر خلاف فصل های گذشته گل های کمی به ثمر رسانده است و این برای تیمی که لقب هجومی در پشت تیم خود دارد بسیار بد است. پرسپولیس همیشه مهاجمان قابل و گلزنی داشته و در اغلب اقات مهاجمان این تیم آقای گل مسابقات مختلف ایران شده اند.در همین راستا باید بگویم پرسپولیس در این فصل بعد از 19 هفته فقط 26 گل زده است که این یعنی آماری زیر یک و نیم گل در هر بازی !

حال وقتی به بازی های پرسپولیس در 18 هفته گذشته نگاه می کنیم می بینیم این تیم نهایتا با یک یا 2 گل برنده شده است. البته پرسپولیسی ها در نیم فصل اول با هدایت یحیی گل محمدی مقابل تیم پیکان در هفته ششم در قزوین موفق شدند با نتیجه 3 بریک برنده بازی شوند و این آخرین برد پرگل پرسپولیس در لیگ برتر بیست و سوم بود.

حالا با رفتن یحیی گل محمدی و سرمربی گری اوسمار ویرا برزیلی پرسولیس را هجومی تر از قبل می بینیم تا جاییکه این تیم در تهران 2 گل به تراکتور می زند. نفت و گاز گچساران را در جام حذفی با 3 گل شکست می دهد و سپس در لیگ برتر در یک روز حوب و با نمایشی ایده آل 4 گل به فولاد خوزستان می زند تا ضمن یک پیروزی پرگل و شیرین قبل از دربی به نوعی با رکورد شکنی مقابل تیم خوزستانی طلسم شکنی کرده باشند.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها