بخاطر پیشنهادات من تیمم افت کرده؟! ستاره‌هایی که از دست داده‌ام کشک‌اند؟
99242
دقیقی:شمس‌آذر دوسال دیگر یکی از ۴ تیم قوی ایران است
16 اسفند 1402 13:11
سعید دقیقی، سرمربی تیم شمس آذر قزوین، پس از شکست این تیم مقابل سپاهان و حذف از جام حذفی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای تلفنی به ما گفت: بازی شمس‌آذر فوتبالی بود که روی بی‌رحم خودش را به ما اثبات کرد.

روزنامه گل

هیوا مافی- سعید دقیقی، سرمربی تیم شمس آذر قزوین، پس از شکست این تیم مقابل سپاهان و حذف از جام حذفی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای تلفنی به ما گفت: بازی شمس‌آذر فوتبالی بود که روی بی‌رحم خودش را به ما اثبات کرد. در واقع در نیمه اول ما یک بازی فوق‌العاده باکیفیت و با موقعیت‌های بسیار زیاد داشتیم. موقعیت تک به تک، دو به یک با دفاع حریف و ضربه به چارچوب داشتیم، ارسال و خلق موقعیت مختلف داشتیم. سپاهان هم روی یک اتفاق که آن هم تنها ضربه داخل چارچوبش بود، به گل رسید. جلوی تیم‌های بزرگ وقتی از موقعیت‌ها استفاده نکنی، چوب می‌خوری!

او درباره مقایسه شمس آذر با تیمی که قبلاً سپاهان را شکست داده بود، گفت: در بازی که در قزوین داشتیم شایسته پیروزی بودیم. در نیمه اول آن بازی شاید نتیجه باید ۳ بر صفر یا ۴ بر صفر می‌شد. در این بازی هم در نیمه اول خیلی شایسته پیروزی بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم. با توجه به اینکه ما کمبود نفرات داریم برای ما بازی چهار روز یک بار، یک مقداری فشار کمبود بازیکن ممکن است روی تیم تأثیر بگذارد.شاید یک توفیق اجباری شد، ولی اعتقاد دارم تیم ما اگر یک مقدار با تمرکز بیشتری مسابقه را ادامه می‌داد می‌توانست در ادامه فصل در بحث جام حذفی پدیده باشد. ولی تجربه تیم سپاهان به ما درس داد و بعد از گل دومی که به ما زدند، شایسته پیروزی بود.

وی در اشاره به وضعیت تیمش خاطرنشان کرد: اولویت من در کارم کیفیت بازی است و به گذشته برنمی‌گردم. بازیکن باید جدا می‌شده و آرزوی موفقیت دارم برای آنها؛ خودمان هم قوی‌تر از قبل ادامه می‌دهیم و بازیکنانی که امروز هم از ما جدا شدند، ۶-۷ ماه پیش جایگاهی نداشتند اما پیشرفت کردند. جوانانی هم داریم که به مرور زمان به ما کمک می‌کنند. روی کار خودم و کادرم، توانمندی مدیرعامل تیم و روی حمایت مردم شریف قزوین و همچنین مسئولان این استان هیچ شکی نداریم و دوباره آن شمس آذری که در نیم فصل اول چشم‌ها را به خود دوخته بود را دوباره تکرار می‌کنیم.

او در جواب به این سوال ما که آیا پیشنهادات شخصی‌اش موجب سربه‌هوایی او و تیمش شده گفت:حتی یک‌درصد هم پیشنهادات روی من اثر نگذاشته.ستاره‌هایم را از دست داده‌ام درست؛اما من سعید دقیقی‌ام،شک ندارم تیمم در سال های آتی،یکی از قویترین تیم‌های ایران است.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها