نگاهی به روزهای خوش مهری در کنار ساپینتو؛
99196
جادو با جادوگر در قبرس برای قهرمانی!
15 اسفند 1402 09:59
اتفاقات خوش در لیگ قبرس برای ساپینتو، سرمربی فصل گذشته استقلال در کنار درخشش سعید مهری، شاگرد محبوبش در مسیر قهرمانی که در نیم فصل ایران و جمع آبی های پایتخت را به مقصد لیگ این کشور ترک کرد، حالا شاید نکونام را بیش از پیش بابت از دست دادن این بازیکن از مدیرعامل استقلال عصبانی کند.

روزنامه گل

سیدمحمدکسری رضوی - اتفاقات خوش در لیگ قبرس برای ساپینتو، سرمربی فصل گذشته استقلال در کنار درخشش سعید مهری، شاگرد محبوبش در مسیر قهرمانی که در نیم فصل ایران و جمع آبی های پایتخت را به مقصد لیگ این کشور ترک کرد، حالا شاید نکونام را بیش از پیش بابت از دست دادن این بازیکن از مدیرعامل استقلال عصبانی کند.

سعید مهری که در ابتدای فصل هم با درخواست ساپینتو و بعد از پیوستن او به آپوئل خواهان جدایی از استقلال بود، نیم فصل را در استقلال ماند اما با شرایطی که باشگاه درخصوص قرارداد بستن با او اجرا کردند و اتفاقاتی که در باشگاه افتاد، این بازیکن به شکل یکطرفه آبی های ایران را به مقصد لیگ قبرس ترک کرد.

بازیکنی که شاید در ظاهر امر در تفکرات جواد نکونام جایی نداشت و در نیمه نخست لیگ امسال در استقلال تحت هدایت او زیاد به بازی گرفته نشد، اما بابت از دست دادنش حسابی از باشگاه خشمگین شد و بارها از این اتفاق ابراز ناراحتی کرد.

حالا سعید که به نوعی در نیم فصل نخست به عنوان بازیکن محبوب ساپینتو توسط جواد نکونام و باشگاه استقلال دچار کم مهری شد، با جادوگر آپوئل در مسیر موفقیت قرار دارد و جادوی او برای سرمربی سابق آبی های ایران حسابی تاثیرگذار بوده است.

ساپینتو که رفتارهای خاصش به نوعی عرصه را برای او بابت ادامه همکاری در ایران تنگ کرد، با رفتن به لیگ قبرس بازهم این داستان ها را ادامه داد و با محرومیت 18 جلسه ای مواجه شد تا شاهد رویکردی کاملا متفاوت از فوتبال این کشور نسبت به فوتبال خودمان باشیم که با همه رفتارهای این مربی در مسابقات مختلف، محرومیتی برای او در نظر نگرفت.

مهری و ساپینتو در آستانه تجربه قهرمانی

با اینکه استقلال ساپینتو تیم خوبی بود و نتایج درخوری در کورس قهرمانی با پرسپولیس به دست آورد اما در نهایت به این مهم نرسید تا حالا این مربی پرتغالی در لیگ قبرس در کنار شاگرد سابقش رویای این اتفاق را با بالانشینی در جدول در سر بپرورانند. آپوئل حالا با برد آخری که به دست آورد به اختلاف هفت امتیازی با تیم صدرنشین فعلی یعنی لیماسول رسیده و این شانس را دارد تا در مرحله بعد این رقابت ها که با حضور شش تیم بالانشین به شکل مجزا برای معرفی چهره قهرمان معرفی می شود، برای رسیدن به این خواسته تلاش کنند. این اتفاق می تواند یک رویکرد خوب برای سعید مهری برای بودن در فوتبال اروپا باشد تا با عملکردی مناسب شانس خودش را در فصول آینده و به خصوص لیگ قهرمانان قاره سبز برای درخشش هرچه بهتر به بوته آزمایش بگذارد.

4 امتیاز قبرسی ها با مهری

یکی از نکات جالب در حضور سعید مهری در آپوئل با هدایت ساپینتو این است که این تیم قبرسی توانسته حتی در دوران محرومیت سرمربی خود به خوبی نتیجه گیری کند. مهری در 10 مسابقه ای که این تیم در مسیر قهرمانی موفق شده با حضور در دقایقی که به میدان آمده با ثبت پاس گل و نمایش خوبی که داشته برای این تیم 4 امتیاز را ثبت کند. روندی که بدون شک با تداوم آن این بازیکن می تواند به یکی از لژیونرهای خوب فوتبال کشورمان تبدیل شده و شانس دعوت شدن به تیم ملی از سوی امیر قلعه نویی را به دست بیاورد.

#پیج رسمی روزنامه گل #سیدمحمدکسری رضوی #استقلال #ریکاردو ساپینتو #جواد نکونام #سعید مهری
تازه ترین خبرها