باشگاه با جذب باهویی پولش دور ریخت!
99121
شاه‌محمدی: پرسپولیس برزیلی و هجومی بازی می‌کند
13 اسفند 1402 10:18
آرش جعفری - مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، رفتن شهاب زاهدی  خبر خوبی نبود چون بازهم خط حمله پرسپولیس لنگ خواهد زد برای همین باید یک مهاجم برای زوج سازی با عیسی جذب کند.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، رفتن شهاب زاهدی خبر خوبی نبود چون بازهم خط حمله پرسپولیس لنگ خواهد زد برای همین باید یک مهاجم برای زوج سازی با عیسی جذب کند.

جمشید شاه‌محمدی مهاجم ملی‌پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیروزی این تیم در اصفهان مقابل ذوب‌آهن گفت : بازی بسیار خوبی بود و پرسپولیس یک برد باارزش در اصفهان کسب کرد. شما دقت کنید بازی در زمین حریفی مثل ذوب‌آهن خیلی سخت است. پرسپولیس قبلاً در اصفهان مقابل این تیم مشکل خورده بود و تا آنجایی که من ذهنم یاری می‌کند خیلی کم در اصفهان پیروز شدیم. برای همین عقیده دارم شما وقتی این تیم را در اصفهان شکست می‌دهید یعنی خیلی خوب بودید و بازی خوبی را به نمایش گذاشتید.

شاه‌محمدی در ادامه به روند خوب پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پرسپولیس نسبت به نیم‌فصل اول خیلی بهتر شده است و شما شاهد یک تیم هجومی در زمین هستید. پرسپولیس هم در این بازی و هم در بازی با تراکتور و هم در بازی با آلومینیوم که شکست خورد به‌خوبی خلق موقعیت کرد و این نشانه پیشرفت و بهتر شدن است . یک جورایی باید بگویم برزیلی بازی می‌کنیم. البته درعین‌حال باید بگویم به‌رغم این‌همه خلق موقعیت اما هنوز کم گل می‌زنیم. پرسپولیس در این دیدار خیلی فرصت سوزی کرد اگر بازیکنانی مثل ترابی و یا امیری و حتی سروش کمی بیشتر دقت می‌کردند پرسپولیس با 3 یا 4 گل می‌توانست ذوب را شکست دهد. با تمام این اوصاف پیروزی در اصفهان و کسب ٣ امتیاز برای باقی‌مانده در کورس قهرمانی خیلی خوب است.

شاه‌محمدی در ادامه در مورد جادو و جادوگری و دست‌نوشته‌هایی که در رختکن پرسپولیس قبل از بازی گذاشته بودند گفت : متأسفانه سال‌هاست که این کارها در فوتبال ما دیده می‌شود و به‌نوعی عادی شده و هرکسی و یا باشگاهی این کار را می‌کند و هیچ برخوردی هم با آن نمی‌شود. متأسفانه به‌جای اینکه بر روی تمرین بهتر و فوتبال بازی کردن تمرکز کنند ، دست به دامن جادو و جادوگری می‌شوند. من به شخص خاصی کار ندارم و نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده اما ذوبی‌ها غیر ممکنه ندانند کار چه کسی بوده است. آن‌ها به‌خوبی می‌دانند کار چه کسی بوده و انتظار می‌رود که با چنین مسائلی برخورد شود. البته این را هم بگویم یک سری مربیان توانایی کار کردن در این فوتبال را ندارند و به‌جای اینکه به دنبال کسب دانش و سواد فوتبال باشند به سمت جادو می‌روند و چند صباحی هم از این طریق موفق می‌شوند اما عمر موفقیتشان کوتاه است و بعدازآن ضربه سنگینی می‌خورند و نابود می‌شوند.

جمشید شاه‌محمدی در ادامه در مورد عملکرد رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت: دروازه‌بان جوان پرسپولیس در این بازی خیلی خوب بود. او بااینکه برای نخستین با یک تیم بزرگ در یک بازی رسمی به زمین رفته بود هیچ نشانی از استرس و اضطراب در او دیده نمی‌شد . اعتمادبه‌نفس خوبی داشت و بدون اشتباه بازی کرد. امیدوارم مربیان تیم به او فرصت بیشتری بدهند چون بازیکن با بازی کردن بیشتر بهتر می‌شود. رفیعی آینده دروازه‌بانی پرسپولیس است و باید مواظب چنین سرمایه‌ای باشیم .

جمشید شاه‌محمدی سپس در مورد بازیکنان خارجی جدید پرسپولیس و اینکه آیا انتظارات را برآورده کردند یا نه گفت: : فعلاً زود است در مورد عملکرد آن‌ها حرف بزنیم و یا نقدشان کنیم. اما درعین‌حال در بازی با ذوب‌آهن خوب بودند و نشان دادند که خوب فوتبال می‌کنند خصوصاً که وقتی بازیکن ازبک به زمین آمد روند بازی هجومی‌تر شد. البته همان‌طور که گفتم باید چند بازی بگذرد و بعد در مورد آن‌ها با قاطعیت صحبت کنیم .

مهاجم ملی‌پوش سابق در ادامه مورد اینکه آیا تیم اوسمار بهتر از زمان یحیی بازی می‌کنند یا نه گفت : ببینید همان‌طور که گفتم تیم پرسپولیس نسبت به نیم‌فصل اول خیلی بهتر بازی می‌کند و دیگر محتاط نیست و یک بازی هجومی را در دستور کار دارد. من‌بعد از رفتن یحیی گفتم بهترین گزینه اوسمار است، چون او تیم را خوب می‌شناسد چراکه بیش از یک سال است که در کنار تیم حضور دارد . امیدوارم او همین روند را حفظ کند تا شاهدبازی‌های بهتر باشیم. حال با تمام این اوصاف باید چند بازی دیگر از پرسپولیس ببینیم بعد بگوییم تیم اوسمار بهتر از زمان یحیی هست یا نه ، الان زود است.

شاه‌محمدی در مورد رفتن نبیل باهویی و شهاب زاهدی گفت: در خصوص رفتن نبیل باید بگویم خیلی خوب شد که او رفت چون هیچ‌چیز از او در نیم‌فصل اول ندیدیم و باید بگویم باشگاه در این شرایط اقتصادی سخت پولش را دور ریخت. اما رفتن شهاب خوب نبود او می‌توانست با عیسی زوج خوبی درست کند. امیدوارم باشگاه بتواند یک مهاجم خوب دیگر برای زوج سازی با عیسی آل کثیر جذب کند.

#پیج رسمی روزنامه گل #نبیل باهویی #پرسپولیس #عیسی آل کثیر #اوسمار لوس ویه‌را #آرش جعفری #یحیی گل محمدی #رضا درویش
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها