رفیعی نشان داد گلرخوبی است و می شود به او اطمینان کرد
99081
درخشان: با جادو هم حریف پرسپولیس نشدند
12 اسفند 1402 11:32
آرش جعفری - سر مربی سابق پرسپولیس عقیده دارد شاگردان اوسمار به خوبی خلق موقعیت کردند و این یک قدم رو به جلو برای بهتر شدن است.حمید درخشان سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم در اصفهان مقابل ذوب آهن گفت : بازی بسیار خوبی بود و پرسپولیس نشان داد نسبت به بازی اول مقابل آلومینیوم خیلی بهتر شده است . بازی در زمین حریفی مثل ذوب آهن خیلی سخت است. شما وقتی این تیم را در اصفهان شکست بدید یعنی اینکه تیم برتر زمین بودید.

روزنامه گل

آرش جعفری - سر مربی سابق پرسپولیس عقیده دارد شاگردان اوسمار به خوبی خلق موقعیت کردند و این یک قدم رو به جلو برای بهتر شدن است.حمید درخشان سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم در اصفهان مقابل ذوب آهن گفت : بازی بسیار خوبی بود و پرسپولیس نشان داد نسبت به بازی اول مقابل آلومینیوم خیلی بهتر شده است . بازی در زمین حریفی مثل ذوب آهن خیلی سخت است. شما وقتی این تیم را در اصفهان شکست بدید یعنی اینکه تیم برتر زمین بودید. از سوی دیگر باید بگویم پرسپولیس هم در این بازی و هم در بازی با تراکتور به خوبی خلق موقعیت کرد و این نشانه پیشرفت و بهتر شدنه است . البته پرسپولیس در این دیدار خیلی فرصت سوزی کرد اگر بازیکنانی مثل ترابی ویا امیری و حتی سروش کمی بیشتر دقت می کردند پرسپولیس با ۴ گل می توانست ذوب را شکست دهد.با تمام این اوصاف پیروزی در اصفهان و کسب ٣ امتیاز برای باقی مانده در کورس قهرمانی خیلی خوب است.

حمید درخشان در ادامه در مورد عملکرد رفیعی گلر جوان پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: گلر جوان پرسپولیس در این بازی خیلی خوب بود. او با اینکه برای نخستین با یک تیم بزرگ در یک بازی رسمی به زمین رفته بود هیچ نشانی از استرس و اضطراب در او دیده نمی شد . اعتماد به نفس خوبی داشت و بدون اشتباه بازی کرد. امیدوارم مربی تیم به او فرصت بیشتری بدهد چون با بازی کردن بیشتر بهتر از این می شود. رفیعی آینده دروازه بانی پرسپولیس است و باید مواظب چنین سرمایه ای باشیم .

درخشان در ادامه در مورد جادو و جنبل و دست نوشته‌هایی که در رختکن پرسپولیس قبل از بازی گذاشته بودند گفت : متاسفانه سال ها ست که این کار ها در فوتبال ما دیده می شود . متاسفانه به جای اینکه بر روی تمرین بهتر و فوتبال بازی کردن تمرکز کنند ، دست به دامن جادو و جادو گری می شوند. من به شخص خاصی کار ندارم و نمی دانم چه کسی این کار کرده اما ذوبی ها غیر ممکنه ندانند کار چه کسی بوده است. آن ها به خوبی می دانند کار چه کسی بوده و انتظار می رود که با چنین مسائلی برخورد شود. البته این را هم بگویم یک سری مربیان توانایی کار کردن در این فوتبال را ندارند و به جای اینکه به دنبال کسب دانش و سواد فوتبال باشند به سمت جادو می روم. و چند صباحی هم از این طریق موفق می شوند اما عمر موفقیتشان کوتاه است و بعد از آن ضربه سنگینی می خورند و نابود می شوند.

در هستن در مورد بازیکنان خارجی جدید پرسپولیس و اینکه آیا خوب هستند یا نه گفت : فعلا زود است در مورد عملکرد آن ها صحبت کرد اما در بازی با ذوب آهن خوب بودند و نشان دادند که فوتبال را خوب بلد هستند. باید چند بازی بگذرد و بعد در مورد آن ها با قاطعیت صحبت کنیم .

درخشان در ادامه مورد اینکه آیا تیم اوسمار بهتر از زمان یحیی بازی می کنند یا نه گفت : ببینید من در بالا هم گفتم در تیم نشانه های پیشرفت دیده می شود. اوسمار این تیم را خوب می شناسد او بیش از یک سال است که در کنار تیم حضور دارد . از سوی دیگر شاید زمان یحیی نمی توانستهذایدهذخایدخودش را در تیم پیاده کند و این طبیعی بود چون سرمربی شخص دیگری بود . حال با تمام این اوصاف باید چند بازی دیگر از پرسپولیس ببینیم بعد بگوییم تیم اوسمار بهتر از زمان یحیی هست یا نه ، الان زود است.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #پرسپولیس #حمید درخشان #اوسمار لوس ویه‌را #ذوب آهن
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها