نگاهی به عملکرد زاهدی در نیم فصل حضور اردوگاه سرخ‌های پایتخت نشین
99058
شهاب برای پرسپولیس لوکادیا نشد!
10 اسفند 1402 11:23
سیدمحمدکسری رضوی - بعد از سال ها مطرح شدن نامش بابت بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت، شهاب زاهدی در لیگ بیست و سوم به عنوان یکی از خریدهای پرسروصدای یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس بار دیگر به این تیم پیوست. حضوری که توقعات را بابت خط حمله پرسپولیس بالا برد و همه انتظار یک آتش بازی را از او بعد سال ها حضور در فوتبال اروپا داشتند؛ موضوعی که آنچنان رخ نداد و در نیمه راه شوق حضور شهاب فروکش کرد و در نیم فصل دوم و بعد یحیی گل محمدی او ایران و پرسپولیس را به مقصد ژاپن و جی لیگ ترک کرد.

روزنامه گل

سیدمحمدکسری رضوی - بعد از سال ها مطرح شدن نامش بابت بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت، شهاب زاهدی در لیگ بیست و سوم به عنوان یکی از خریدهای پرسروصدای یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس بار دیگر به این تیم پیوست. حضوری که توقعات را بابت خط حمله پرسپولیس بالا برد و همه انتظار یک آتش بازی را از او بعد سال ها حضور در فوتبال اروپا داشتند؛ موضوعی که آنچنان رخ نداد و در نیمه راه شوق حضور شهاب فروکش کرد و در نیم فصل دوم و بعد یحیی گل محمدی او ایران و پرسپولیس را به مقصد ژاپن و جی لیگ ترک کرد. به همین بهانه نگاهی به عملکرد شهاب زاهدی در نیم فصل حضور در پرسپولیس داریم و کارکرد او را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پاگشای دیر شهاب

در حالی که بعد از رفتن لوکادیا با آمدن شهاب همه منتظر آتش بازی خط حمله سرخ ها در شروع رقابت های لیگ امسال بودند، اما خیلی دیر زاهدی پایش به گل باز شد. شرایطی که فشار زیادی را به این مهاجم وارد کرد و بالاخره بازی با گل گهر روز پاگشای زاهدی بابت گلزنی بود و توانست یک سه امتیاز را به پرسپولیس در این مسابقه هدیه کند. این به نوعی جدا از اولین گل شهاب برای پرسپولیس، نخستین گل او در لیگ برتر هم به حساب می آمد و این بازیکن در دوره قبلی حضورش نتوانسته بود به این موفقیت برسد.

زاهدی برای پرسپولیس لوکادیا نشد

شهاب زاهدی در حالی با 6 گل زده و همپای لوکادیا پرسپولیس را ترک کرد که این دو در شرایط متفاوتی از اردوی سرخ های پایتخت نشین جدا شدند. شهاب زاهدی در جمع حضورش در نیم فصل برای پرسپولیس در مجموع 7 گل به ثمر رساند که شش گل در لیگ و یک گل هم در رقابت های آسیایی مقابل الدحیل بود. با این حساب هرچند که از نظر گلزنی زاهدی و لوکادیا با هم برابر شدند اما از نظر تعداد بازی تفاوت زیادی بین این دو وجود دارد. لوکادیا در 9 بازی برای پرسپولیس توانست این 6 گل را به ثمر برساند که برای زاهدی این اتفاق در 21 بازی در لیگ رخ داد و برعکس مهاجم هلندی سابق سرخ ها که هنوز هواداران علاقه مند به بازگشت دوباره او هستند، برای زاهدی هم باز شدن پایش به گلزنی باز شد و هم او تقریبا در هر 3.5 بازی یک بار موفق به گلزنی شد.

پرسپولیس 8 امتیاز را مرهون زاهدی است

روزهای پایانی نیم فصل پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی، روزهای خوبی برای شهاب زاهدی بود. جایی که این بازیکن مقابل مس رفسنجان و نساجی در دو بازی پایانی سرخ ها در نیم فصل نخست لیگ برتر بیست و سوم توانست گل های سرخ های پایتخت را به ثمر برساند. شهاب در چهار مسابقه ای که توانست برای پرسپولیس گلزنی کند در مجموع توانست به طور میانگین در هر بازی 2 امتیاز را به دست بیاورد و حالا سرخ ها 8 امتیاز خودشان را در لیگ امسال مرهون این مهاجم هستند که دیگر در جمع آنها نیست. بازیکنی که حالا با پیوستن به لیگ ژاپن قرار است در این چند سال بعد از ایسلند، کره جنوبی، اوکراین، لهستان و ایران، مقصد ششم این مهاجم باشد که هنگام رفتن حرف از بازگشت دوباره را به میان آورد.

#پیج رسمی روزنامه گل #سیدمحمدکسری رضوی #پرسپولیس #شهاب زاهدی #یحیی گل محمدی #اوسمار لوس ویه‌را #رضا درویش #یورگن لوکادیا
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها