نباید باشگاه اجازه جدایی به شهاب زاهدی می داد
99018
پیوس: مثل بازی با تراکتور باشیم ذوب را هم می بریم
09 اسفند 1402 11:16
مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، باید به اوسمار فرصت داد   با یک بازی و دو بازی نمی شود درباره او اظهار نظر کرد ولی درعین حال نشان داد که می شود به او اطمینان کرد.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، باید به اوسمار فرصت داد با یک بازی و دو بازی نمی شود درباره او اظهار نظر کرد ولی درعین حال نشان داد که می شود به او اطمینان کرد.

فرشاد پیوس مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس ابتدا در باره عملکرد اوسمار طی دو بازی اول که با یک برد و یک شکست همراه بود گفت: هنوز زود است که بخواهیم درباره عملکرد اوسمار صحبت کنیم. متاسفانه اشکال ما این است که ملاک ارزیابی سرمربی را روی یک یا دو بازی قرار می‌دهیم در حالی که باید نیم فصل دوم سپری شود و پرسپولیس چند بازی انجام دهد تا ببینیم تفکرات این سرمربی چیست و به چه شکلی می‌تواند روی تیم تاثیر بگذارد. این که قبلا در این تیم دستیار بوده بحثی نداریم اما حالا که سکان تیم را برعهده گرفته باید ببینیم افکار فنی این مربی در چه حد و اندازه‌ای است. آیا افکار او توانسته روی تیم پرسپولیس تاثیرگذار باشد و در تیم تغییرات ایجاد کند یا نه؟ حال با تمام این اوصاف باید بگویم، اوسمار در زمان یحیی به تیم کمک کرده و به خوبی و تیم را هم می شناسد و به توانایی بازیکنان هم اشراف دارد همین موضوع کمک می کند که عملکرداو بهتر باشد. بنابراین ابتدا باید به این سرمربی فرصت داد تا در آینده ببینیم چه اتفاقاتی قرار است در پرسپولیس ایجاد کند و سپس درباره عملکرد او اظهارنظر داشته باشیم.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس سپس درخصوص نبود بیرانوند در بازی مهم با ذوب آهن و اینکه جای خالی او حس خواهد شد یا نه و اینکه دروازه بان ذخیره پرسپولیس می تواند جای او را پر کند یا نه گفت: متاسفانه نبود بیرانوند حس خواهد شد بالاخره بیرانوند گلر اول تیم ملی و پرسپولیس است برای همین نبود او مشهود خواهد بود. اما بعضی وقت‌ها ناچار هستید ریسک کنید و راه دیگری ندارید حال امکان دارد این ریسک جواب بدهد یا برعکس شود، درعین حال قطعا محرومیت بیرانوند فرصت خوبی برای جوانان است که خود را ثابت کنند که می‌توانند دروازه‌بان خوبی در آینده باشند. قطعا این فرصت سکوی پرتابی برای آن جوان در آینده خواهد بود. اما ای کاش این گلر های جوان قبل از چنینی بازی های مهمی در بازی های راحت تر برای 10 دقیقه هم که شده بازی می کردند تا با جو تیم بزرگی مثل پرسپولیس دربازی رسمی آشنا شوند. امیدوارم رفیعی که گفته می شود گلر آینده داری است بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

فرشاد پیوس درخصوص در خصوص رفتن نبیل باهویی و شهاب زاهدی و اضافه شدن عیسی آل کثیر و اینکه آیا تیم مهاجم دیگری می خواهد یا نه گفت: ابتدا باید بگوییم یک فوروارد خوب مثل عیسی آل‌کثیر برای تیم بزرگ پرسپولیس کافی نیست و پرسپولیس برای ادامه مسابقات نیاز دارد تا در پست مهاجم باز هم فوروارد بگیرد. اما در مورد نبیل باهویی که نتوانست به خط حمله کمک کند و از طرفی باشگاه هم به شهاب زاهدی اجازه جدایی داد تا خط حمله پرسپولیس بیش از پیش خالی شود هم خوب بود و هم بد. خوب در مورد رفتن نبیل باهویی بود چون او نتوانست به پرسپولیس کمک کند و خرید او اشتباه بوداما بدش در مورد شهاب زاهدی است چون شهاب 7 گل زده بود و می توانست در کنار عیسی زوج خوبی را بسازد. باشگاه باید او را هر طور که می شد حفظ می کرد. حال با تمام این اوصاف باید بگویم تیم فوتبال پرسپولیس حداقل به یک فوروارد کامل و شش‌دانگ دیگر احتیاج دارد تا در ادامه فصل در خط حمله و گلزنی به مشکل نخورد.

فرشاد پیوس در خصوص بازی با ذوب آهن و اینکه بیرانوند هم نیست بازی را چطور می بیند و آیا می توانند شاگردان اوسماردست پر به تهران برگردند یا خیر گفت: پرسپولیس در اصفهان اگر بیرانوند را هم داشت کار راحتی مقابل ذوب آهن نداشت. ذوب آهن در این فصل تیم خوبی نشان داده است. در بازی رفت هم در تهران پرسپولیس را غافلگیر کرد. من عقیده دارم اگر پرسپولیس مثل بازی با تراکتور باشد می تواند برنده این بازی باشد.

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس #ذوب آهن #آرش جعفری #اوسمار لوس ویه‌را #رضا درویش #شهاب زاهدی #فرشاد پیوس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها