مطمئن باشید امروز از اصفهان بازنده بیرون نخواهیم آمد
99016
اصلانیان: قضاوت درباره سرمربی پرسپولیس خیلی زود است
09 اسفند 1402 11:13
مهاجم سابق پرسپولیس در گفتگو با گل ابراز امیدواری کرد تا این تیم در بازی امروز بتواند با شکست ذوب آهن،همچنان جزو مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بماند.

روزنامه گل

امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق پرسپولیس در گفتگو با گل ابراز امیدواری کرد تا این تیم در بازی امروز بتواند با شکست ذوب آهن،همچنان جزو مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بماند.

بازی امروز با ذوب آهن را چطور ارزیابی می کنی؟

بازی سختی خواهد بود.به خصوص که مادراین بازی علیرضا بیرانوند رانداریم و گلر دوم تیم هم تجربه کمی دارد.اگر بچه های تیم به ویژه خط دفاعی بتوانند از نظر روحی،گلر تیم را شارژ کنند،می توانیم به موفقیت تیم خوشبین باشیم.بهرحال طبیعی هم هست که جانشین آقای بیرانوند کمی دچار استرس باشد.ازیک طرف اولین بازی اش درلیگ هست و از سویی دیگر هم جایگزین دروازه بانی چون بیرانوند شده است.

فکر می کنی بازیکنان جدید بتوانند در این بازی تاثیر گذار باشند؟

خب نباید در یکی دوبازی اول از آنها انتظار زیادی داشت.تا بیایند و درتیم جابیفتند کمی زمان لازم است.اما به نظرم بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند.حداقل در تیم های قبلی خود خوب بوده اند.

شهاب زاهدی و نبیل باهویی دومهاجم پرسپولیس هم از تیم جدا شدند...

باشگاه باید یک فوروارد خوب و درجه یک بگیرد.مهاجمی که گلزن باشد.اگر قرار است بازیکن خارجی بگیرند،بروند و یک فوروارد چارچوب شناس بگیرند.اگر هم که نه،بهتر است به بازیکنان جوان میدان بدهند.اما پرسپولیس حتما یک مهاجم می خواهد.

عملکرد" اوسمار لوس" در دوبازی با آلومینیوم و تراکتور چطور بود؟

البته زود است از حالا بخواهیم درباره عملکرد ایشان قضاوت داشته باشیم.اما بازی با آلومینیوم،علیرغم شکست، خوب بودیم.بازی با تراکتور را هم کامل ندیدم.اما خلاصه بازی راکه دیدم،انصافا برابر تیم پرمهره تراکتور خوب بودیم.

پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی دارد؟

به هرحال جزو چهارتیم خواهیم بود و مدعی هستیم.اما زود است که بخواهیم از حالا قهرمان را پیش بینی کنیم.امیدوارم با بازی های خوب و امتیازاتی که می گیریم بتوانیم امسال هم قهرمان شویم.

پیش بینی ات از نتیجه بازی امروز با ذوب آهن؟

مطمئن باشید بازنده نخواهیم بود.بازی سختی داریم اما فکر می کنم بتوانیم ذوب آهن راشکست دهیم.

#پیج رسمی روزنامه گل #ذوب آهن
تازه ترین خبرها