پرسپولیسی شدن خدابنده به ضرر خطیر تمام شد
98934
درویش داغ استقلالی ها را تازه کرد
07 اسفند 1402 12:37
هرچند جواد نکونام این روزها روزه سکوت گرفته و علیه مدیریت باشگاه حرف نمی زند و استوری نمی گذارد و ظاهرا تصمیم گرفته تا با توجه به سکوت علی خطیر  کوتاه بیاید، اما عملکرد پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات و تازه ترین خرید آنها یعنی محمدخدابنده لو حسابی صدای هواداران استقلال را در آورده است.

روزنامه گل

هرچند جواد نکونام این روزها روزه سکوت گرفته و علیه مدیریت باشگاه حرف نمی زند و استوری نمی گذارد و ظاهرا تصمیم گرفته تا با توجه به سکوت علی خطیر کوتاه بیاید، اما عملکرد پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات و تازه ترین خرید آنها یعنی محمدخدابنده لو حسابی صدای هواداران استقلال را در آورده است. به ویژه اینکه خبر می رسد سرخ پوشان قرار است به زودی یک مهاجم دیگر هم جذب کنند. در این رابطه صحبت از محمدجواد محمدی مهاجم ذوب آهن مطرح است تا در مجموع رقیب سنتی استقلال پس از جدایی محمد عمری و میلاد سرلک در مجموع 5 خرید جدید در رده بزرگسالان (آل کثیر، ارونوف، خدابنده لو، عبدالکریم حسن و احتمالا مهاجم جدید) انجام داده باشد.

در نقطه مقابل با وجود جدایی و از دست دادن سعید مهری، کوین یامگا و ارسلان مطهری، استقلال تا اینجا فقط 3 خرید داشته است که تازه در مورد یکی از آنها یعنی میلاد فخرالدینی اغلب هواداران مخالف بودند. این موضوع باعث شده تا بعد از تساوی مقابل ملوان و کم شدن دوباره فاصله آبی ها با تعقیب کنندگان بازهم شاهد حملات و انتقاد هایی به عملکرد مدیریت باشگاه و به ویژه علی خطیر باشیم. هرچند شرایط استقلال به ویژه در بحث وجود جای خالی در لیست بزرگسالان متفاوت به نظر می رسد، اما عملکرد نسبتا خوب و قابل دفاع رضا درویش حالا عرصه را بر خطیر تنگ تر از قبل کرده است!

بدون تردید پس از هرگونه شکست یا ناکامی اولین نفری که مورد انتقاد و حمله و هجمه هواداران و البته پیشکسوتان قرار خواهد گرفت مدیران باشگاه و شخص خطیر خواهد بود که عملکرد ناقص و حضور کم فروغی در نقل و انتقالات داشتند. البته دیروز بازهم صحبت از تلاش باشگاه برای جذب یک بازیکن جدید ازبین حسین گدزی و محمد حسین اسلامی و فرشید باقری مطرح بود که سومی نخریدن اش در کاهش انتقاد ها تاثیر بیشتری خواهد داشت. احتمال جذب دو گزینه دیگر هم چندان دردسترس به نظر نمی رسد.

به هرحال خرید تازه پرسپولیس داغ دل هواداران استقلال را تازه کرده است و در روزهایی که نکونام ظاهرا سکوت کرده است، هواداران در فضای مجازی دست از سر خطیر و دیگر مدیران باشگاه بر نمی دارند و از ضعف عملکرد آنها در نقل و انتقالات نیم فصل و البته اول فصل می گویند.

باید دید باشگاه استقلال و علی خطیرمی توانند با جذب وینگر ذوب آهن که ظاهرا رقم درخواستی این باشگاه برای صدور رضایت نامه به 10 میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است فضا را به سود خودشان تغییر دهند یا این جو منفی تا پایان فصل و حتی قهرمانی احتمالی آبی ها تاوم و ادامه خواهد داشت. آنچه که مسلم است تا اینجا موفقیت های احتمالی برای نکونام و بازیکنان است و هرگونه ناکامی به پای عملکرد خطیر در نقل و انتقالات گذاشته می شود. در مجموع در ادامه سریال مدیران نا موفق و نا محبوب استقلال، خطیر هم با وجود استقبال اولیه خوب استقلالی ها این روزها پایگاه و جایگاه متزلزلی در جامعه هواداری دارد، به شکلی که هشتک های منفی با مضمون برکناری اش در فضای مجازی ترند می شود.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها