وقتی سیاوش عبرت نمی‌گیرد
98932
کری سیاه
07 اسفند 1402 10:53
در روزهای گذشته همه جا حرف از سیاوش یزدانی بوده است؛ بازیکنی که بعد از اخراج از سوی داور بازی الهلال و سپاهان، رو به هواداران تیم حریف نتیجه آن زمان مسابقه یعنی یک بر صفر را نشان داد.

روزنامه گل

مهرداد شیری - در روزهای گذشته همه جا حرف از سیاوش یزدانی بوده است؛ بازیکنی که بعد از اخراج از سوی داور بازی الهلال و سپاهان، رو به هواداران تیم حریف نتیجه آن زمان مسابقه یعنی یک بر صفر را نشان داد. این رفتار یزدانی نه‌تنها مبنای منطقی و حرفه‌ای نداشت (سپاهان در همان زمان و با حفظ همان نتیجه هم اوت می‌شد!) بلکه تنها منجر به افزایش انگیزه الهلالی‌ها می‌شد. همین اتفاق هم رخ داد و تیم خوب عربستانی در دقایق باقی‌مانده ۳ بار پیاپی دروازه سپاهان را باز کرد. حالا در عربستان و حتی ایران آنقدر با عکس یزدانی شوخی شده که از حساب خارج است.

سیاهه شاهکارهای یزدانی بسیار طولانی است و در یکی، دو مورد خلاصه نمی‌شود. با این حال دست‌کم یک نمونه مشابه از یزدانی سراغ داریم که کری خواند و به بدترین شکل ممکن تنبیه شد. موضوع به مسابقه نیمه‌نهایی جام حذفی فصل هجدهم در بهار ۹۸ برمی‌گردد. پرسپولیس و سپاهان در حالی در این مرحله باید به مصاف هم می‌رفتند که یزدانی در مصاحبه‌ای عحیب و جنجالی قبل از مسابقه گفت: «به پرسپولیسی‌ها توصیه می‌کنم اصفهان نیایند!» با این حال آن بازی مهیج در نهایت در وقت‌های اضافی با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد. یادتان هست آن گل را چه کسی زد؟ بله، سیاوش یزدانی به خودشان!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها