چالش نتیجه نگرفتن در غیر ورزشگاه آزادی
98833
پرسپولیس، شیر خانگی!
30 بهمن 1402 10:01
بعد از رفتن یحیی و سپردن هدایت پرسپولیس به اوسمار، دستیار او همه هواداران قرمز و رقبا منتظر رونمایی از تیم او و تغییرات قرمزهای پایتخت پس از کناره‌گیری گل‌محمدی بودند. مسابقه‌ای سخت برای شاگردان اوسمار در اراک مقابل آلومینیوم و مجتبی حسینی، دستیار سابق دیگر یحیی!

روزنامه گل

سیدمحمدکسری رضوی - بعد از رفتن یحیی و سپردن هدایت پرسپولیس به اوسمار، دستیار او همه هواداران قرمز و رقبا منتظر رونمایی از تیم او و تغییرات قرمزهای پایتخت پس از کناره‌گیری گل‌محمدی بودند. مسابقه‌ای سخت برای شاگردان اوسمار در اراک مقابل آلومینیوم و مجتبی حسینی، دستیار سابق دیگر یحیی!رقابتی که همکار قدیمی تر در اراک پیروز از میدان بیرون آمد تا حالا در اردوی سرخ‌های پایتخت‌نشین به جای پررنگ‌تر شدن امیدها شاهد رنگ گرفتن بیم و ترس از آینده پرسپولیس اوسمار باشیم. هرچند به زعم خیلی از پیشکسوتان این تیم، این پرسپولیس را باید پرسپولیس مدل درویش دانست نه اوسمار. حالا فارغ از این همه قضایا این باخت خارج از خانه نشان داد که پرسپولیس کلا عادت به نتیجه گیری در بازی های بیرون از خانه در این فصل ندارد و در این شکست در اراک بازهم این روند را ادامه داد. به همین خاطر نگاهی داریم به نتیجه گیری سرخ ها از این منظر؛ جایی که قرمزها امسال هر 2 شکست‌شان را در دیدارهای خارج از خانه تجربه کرده‌اند و در کل بیرون از تهران آمار جالبی ندارند.

آمار ضعیف پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه

پرسپولیس امسال در 8 بازی که خارج از تهران انجام داده، 3 برد، 3 تساوی و 2 شکست را تجربه کرده و با کسب تنها 12 امتیاز، هفتمین تیم لیگ برتر در دیدارهای بیرون از خانه محسوب می‌شود. در طرف مقابل آن‌ها در تهران شرایط به‌مراتب بهتری دارند و از 8 بازی خود 5 برد و 3 تساوی داشته‌اند و با کسب 18 امتیاز سوم هستند. اگر پرسپولیس در بازی‌های بیرون از خانه هم عملکردی نزدیک به بازی‌های خانگی داشت، اکنون شرایطش در جدول بهتر بود و حتی می‌توانست صدرنشین شود.

حسرت 120 روزه پرسپولیس بیرون از آزادی

آخرین برد پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه به روز 27 مهر و دیدار مقابل پیکان در هفته ششم لیگ برتر برمی‌گردد که این تیم با هت‌تریک شهاب زاهدی 3 بر یک برنده شد. پس از آن مسابقه پرسپولیس بیرون از ورزشگاه آزادی هرگز موفق به کسب برد نشده و یک رکورد منفی را خلق کرده است. آن‌ها درحالی بیرون از آزادی به مشکل خورده‌اند که 3 بازی خارج از خانه خود در ابتدای لیگ مقابل تراکتور، فولاد و پیکان را با برد پشت‌سر گذاشتند ولی حالا 120 روز است که در حسرت برد خارج از خانه به سر می‌برند.

پرسپولیس پس از بازی با پیکان، مهمان تیم‌های ملوان، سپاهان، استقلال خوزستان، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک بوده و نتوانسته این تیم‌ها را شکست دهد. ضعف پرسپولیس بیرون از تهران باعث شده این تیم از صدر جدول دور شود و شاید در نهایت به همین خاطر قهرمانی را هم از دست بدهد.

#پیج رسمی روزنامه گل #سیدمحمدکسری رضوی #پرسپولیس #اوسمار لوس ویه‌را #یحیی گل محمدی #لیگ برتر
تازه ترین خبرها