پرسپولیس مثل زمان یحیی بازی کرد
98827
پیوس: بازیکنان جدید باید زودتر اضافه شوند
30 بهمن 1402 09:47
آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، پرسپولیس شروع خوبی در دور برگشت لیگ نداشت اما مطمنا این تیم به جدول بازی ها بر می گردد و درست می شود.فرشاد پیوس مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس درباره شکست پرسپولیس در شروع دور برگشت لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک گفت: پرسپولیس بازی خوبی مقابل آلومینیوم انجام نداد. در بیشتر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بود و چند موقعیت هم ایجاد کرد اما به راحتی و با بی دقتی آن ها را از دست داد.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، پرسپولیس شروع خوبی در دور برگشت لیگ نداشت اما مطمنا این تیم به جدول بازی ها بر می گردد و درست می شود.فرشاد پیوس مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس درباره شکست پرسپولیس در شروع دور برگشت لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک گفت: پرسپولیس بازی خوبی مقابل آلومینیوم انجام نداد. در بیشتر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بود و چند موقعیت هم ایجاد کرد اما به راحتی و با بی دقتی آن ها را از دست داد. در ادامه هم متاسفانه بر روی یک غفلت دروازه اش باز شد. پرسپولیس هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم چندموقعیت به دست آورد که توسط ‌شهاب زاهدی و نبیل باهویی از دست رفت که اگر یکی از آنها به گل تبدیل می‌شد نتیجه بازی تغییر می‌کرد. یک تیم در حد پرسپولیس نباید به این شکل به راحتی موقعیت‌های گل را از دست بدهد. شما در یک بازی مگر چند موقعیت به دست می آورید که گل شود.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد گل از راه دوری که بیرانوند دریافت کرد نیز گفت: اگر درون دروازه پرسپولیس یک دروازه‌بان جوان و کم‌تجربه قرار داشت، می‌توانستیم با این گل کنار بیاییم، اما بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی است و نمی‌توانیم قبول کنیم که چنین گلی را بخورد. بیرانوند مدت‌هاست که با این سبک بازی پرسپولیس را به دردسر می‌اندازد. او به‌عنوان یک دروازه‌بان باتجربه باید بداند که پست او ایجاب می‌کند که بیش از هر بازیکن دیگری احتیاط را در دستور کار خودش قرار دهد. بیرانوند در چند وقت اخیر زیادی دچار غرور شده است و در بازی با آلومینیوم هم بیش از حد از دروازه‌اش فاصله گرفت که به هیچ وجه قابل قبول نبود. البته باید این را هم اضافه کنم بیرانوند تمرکز لازم را ندارد و در جام ملت ها هم گل های بدی خورد. عدم تمرکز لازم باعث می شود شما چنین گل هایی بخورید. مربیان پرسپولیس باید با او حرف بزنند و نیز خود بیرانوند هم باید بیشتر به فکر بازی باشد تا حاشیه !

فرشاد پیوس در مورد خریدهای جدید پرسپولیس و اینکه اگر آن ها بودند در نتیجه تاثیر داشتند و چرا باید پنجره باشگاه بسته باشد، گفت: پنجره بسته نشانه ضعف باشگاه است و آقای درویش و هیات مدیرها باید زودتر این مشکل را حل کنند. در مورد بازیکنان جدید هم باید بگویم حضورشان می توانست به تیم کمک کنند مثل آل کثیر که آماده نشان داده است .

فرشاد پیوس در موردعملکرد باهویی و زاهدی در این بازی گفت: در مورد باه‌یی باید بگویم از زمانی که این بازیکن به بازی آمد کار خاصی از او ندیدم جر در یک صحنه که موفق شد مدافعان مستقیم خود را از پیش رو بردارد و لی در لحظه آخر توپ را به راحتی بیرون زد. ما بازیکن خارجی نگرفتیم که توپ را از دو قدمی دروازه به بیرون بزند. البته این تنها مشکل باهویی نبود بلکه سایر بازیکنان هم تمرکز لازم را نداشتند و در زدن ضربات آخر خوب عمل نکردند. در مورد زاهدی هم باید بگویم او هم تمرکز لازم را نداشت . بازیکنی که به فکر رفتن و ترانسفر شدن باشد نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

فرشاد پیوس درباره نخستین تجربه سرمربیگری اوسمار گفت: پرسپولیس مثل زمان یحیی بازی می کرد. در بازی با آلومینویم همان ترکیب و همان تاکتیک سابق را دیدیم.برای همین هیچ نکته فنی از سرمربی برزیلی پرسپولیس مقابل آلومینیوم ندیدیم که بتوانیم بار فنی او را بسنجیم. البته امیدوارم که او تفکراتش را در تیم پیاده کند و رفته رفته اوضاع تیم بهتر شود.

فرشاد پیوس در مورد بازی بعدی پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: من عقیده دارم پرسپولیس بازی سختی مقابل تراکتور دارد و اگر سرخپوشان بخواهند در این بازی هم مثل بازی قبل بازی کنند برنده نخواهند بود. پرسپولیس برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نماند باید تراکتور را حتما شکست دهد. الان رقابت در بالای جدول بسیار فشرده است و اگر پرسپولیس سه امتیاز را نگیرد، از دورقیب اصلی خودش بیشتر از قبل عقب می افتد و ممکن است خیلی زودتر از رسیدن به پایان فصل، قید قهرمانی را بزند.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #پرسپولیس #فرشاد پیوس #یحیی گل محمدی #اوسمار لوس ویه‌را #رضا درویش
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها