با اوسمار هم‌تغییر نکردیم
98753
درخشان: پرسپولیس به‌اشتباه مرگ‌بار بیرانوند باخت
28 بهمن 1402 09:56
سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد سبک بازی این تیم با اوسمار ویرا هیچ تغییری نکرده ست و در بازی با آلومینیوم همان تیم قدیمی را دیدیم.

روزنامه گل

آرش جعفری - سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد سبک بازی این تیم با اوسمار ویرا هیچ تغییری نکرده ست و در بازی با آلومینیوم همان تیم قدیمی را دیدیم.

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص بازی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در شروع دور برگشت لیگ برتر که با شکست قرمز پوشان تهرانی همراه بود گفت: پرسپولیس بازی خوبی مقابل آلومینیوم انجام نداد. من فکر می‌کردم سرمربی برزیلی پرسپولیس تغییراتی در تیم ایجاد کند تا شاهد یک بازی بهتر باشیم. اما سبک بازی تیم هیچ تغییری نکرده بود. درواقع همان بازی همیشگی را از پرسپولیس دیدیم که در نیم‌فصل او به نمایش می‌گذاشت. متأسفانه در طول بازی نتوانستیم موقعیت‌های زیاد خلق کنیم و در همان چند موقعیت اندک هم مهاجمان عملکرد خوبی نداشتند. در ادامه هم بر روی اشتباه مرگ‌بار بیرانوند یک گل خوردیم و درنهایت بازی را واگذار کردیم.

درخشان در ادامه در مورد بازی ضعیف بیرانوند گفت: بیرانوند هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ روحی روانی افت کرده است. متأسفانه او در جام ملت‌ها بسیار ضعیف ظاهر شد. بیرانوند در جام ملت‌ها فقط مقابل هنگ‌کنگ توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و در سایر بازی ها یک یا دوگل دریافت کرد. این یعنی که او الان در دوران افت به سر می‌برد.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه چرا بیرانوند این‌قدر ضعیف شده گفت: به عقیده من افت این روزهای بیرانوند می‌تواند دو علت داشته باشد. اول اینکه بیرانوند خوب تمرین نمی‌کند و این خوب تمرین نکردن می‌تواند ریشه در مربی دروازه‌بان ها داشته باشد که با او خوب کار نمی‌کند. علت بعدی هم می‌تواند بحث نداشتن جانشین خوب باشد. اگر بیرانوند یک جانشین خوب داشت و می‌دانست در صورت بد بازی کردن نیمکت نشین می‌شود و جایگاهش را از دست می‌دهد، سعی می‌کرد بهتر تمرین کند تا خوب بازی کند اما الان مطمئن است چه خوب باشد و چه بد بازهم خودش درون دروازه فیکس است. متأسفانه او در جام ملت‌ها انتظارات را برآورده نکرد و این افت به لیگ هم سرایت کرده است.

درخشان در ادامه در مورد عملکرد اوسمار و اینکه این مربی می‌تواند موفق باشد یا نه گفت: من فکر می‌کردم اوسمار بهتر از این ها عمل کند. بالاخره او از تیم شناخت داشت و باید بر اساس این شناخت تیمش را بهتر کوچ می‌کرد. حال با تمام این اوصاف نمی‌تواند با یک بازی او را نقد کرد. باید چند بازی بگذرد و بعد درباره او حرف بزنیم. این را هم اضافه کنم پرسپولیس در این بازی از 4 خرید جدیدش نتوانست استفاده کند و همین موضوع باعث می‌شود او را فعلاً نقد نکنیم.

درخشان در ادامه در مورد بسته بودن پنجره پرسپولیس و استفاده نکردن از خریدهای جدید گفت: متأسفانه وقتی شما پول‌ندارید و از سوی دیگر کلی بدهکار هستید این موضوع پیش می‌آید. من نمی‌دانم اعضای هیات مدیره چه می‌کنند. وظیفه هیات مدیره این است که مشکلات مالی باشگاه را حل کند تا این‌گونه تیم به مشکل نخورد. هیات مدیره وظیفه‌ای جز این ندارد که درآمدزایی داشته باشد تا مشکلات حل شود حالا وقتی نمی‌تواند، این ایراد باشگاه است.

درخشان در خصوص اینکه گفته می‌شود ریشه تمام این مشکلات درویش است و اگر برود اوضاع حل می‌شود گفت: من عقیده دارم هواداران بهترین کسانی هستند که می‌توانند در این خصوص نظر دهند. مدیریت باشگاه وظیفه دارد بازیکن خوب بخرد، مشکلات مالی را حل کند تا تیم بهترین نتیجه را بگیرد. پرسپولیس تیم ته جدولی نیست. پرسپولیس تیم بزرگی است و برای همین باید بازیکن بزرگ، مربی بزرگ و امکانات سخت‌افزاری خوب می‌خواهد. تمام این ها هم وظیفه مدیرعامل است.

درخشان در مورد اینکه درویش بماند یا برود گفت: من در این خصوص نمی‌توان نظر بدهم.البته نه تنها من بلکه عقیده دارم سایرین هم نمی‌توانند نظر بدهند، چون عملکرد ایشان نشان‌دهنده توان کاری ایشان است. عملکرد اگر خوب باشد باید بماند اگر خوب نیست باید برود.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #پرسپولیس #علیرضا بیرانوند #حمید درخشان #اوسمار لوس ویه‌را #یحیی گل محمدی #رضا درویش
تازه ترین خبرها