چالش سخت اوسمار برای اثبات اینکه «اینکاره»است
98629
پرسپولیس و حریف قلدری به اسم آلومینیوم
24 بهمن 1402 08:51
سیدیاسر رضوی – با پایان رقابت های جام ملت های آسیا که به قهرمانی قطر میزبان و حذف ناباورانه تیم ملی کشورمان مقابل این تیم رقم خورد و بازهم با داشتن بهترین بازیکنان دستمان از رسیدن به جام کوتاه ماند، رقابت های فوتبال داخلی و تنور آن با برگزاری مسابقات جام حذفی و لیگ برتر دوباره داغ شده و در حال رونق گرفتن است.

روزنامه گل

سیدیاسر رضوی – با پایان رقابت های جام ملت های آسیا که به قهرمانی قطر میزبان و حذف ناباورانه تیم ملی کشورمان مقابل این تیم رقم خورد و بازهم با داشتن بهترین بازیکنان دستمان از رسیدن به جام کوتاه ماند، رقابت های فوتبال داخلی و تنور آن با برگزاری مسابقات جام حذفی و لیگ برتر دوباره داغ شده و در حال رونق گرفتن است. در این چارچوب یکی از بازی های سخت لیگ برتر به هفته شانزدهم بر می گردد و آن تقابل پرسپولیس با آلومینیوم اراک روز پنجشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک است. مسابقه ای حساس به خصوص برای هواداران پرسپولیس که منتظر رونمایی از تیم خودشان با کادرفنی جدید با کناره گیری یحیی گل محمدی هستند. چالشی دشوار برای اوسمار که در همین ابتدا به دنبال اثبات توانایی خودش و نشان دادن این است که جانشینی شایسته برای یحیی گل محمدی است که روزگاری دستیاری او را برعهده داشت.

چالش سخت اوسمار با نگاه تند منتقدان

پرسپولیس بعد از اسم و فامیل بسیار و عبور از نام های زیادی که برده شد در نهایت به اوسمار دستیار یحیی گل محمدی رسید. انتخابی که فشارهای زیادی را سمت درویش و مدیریت باشگاه آورد و این به واسطه آن بود که هواداران دوست داشتند یک نام بزرگ و با کارنامه بعد از یحیی هدایت تیم شان را در کورس قهرمانی لیگ امسال برعهده بگیرد. اوسمار که کارنامه خوبی به عنوان نفر اول نیمکت نداشته با استقبال بازیکنان و حمایت آنها حالا روز پنجشنبه نخستین چالش خودش را با پرسپولیس و مقابل هواداران این تیم پیش رو دارد. مربی ای که حاصل نگاه اقتصادی درویش و دوستان بوده و قطعا کوچکترین اشتباه فضا را به بدترین شکل برای آنها رقم خواهد زد.

نگرانی هواداران از شروع تدارکاتی اوسمار

خیال پرسپولیسی ها با شروع کار راحت نشد. جایی که این مربی در اردوی امارات و در حالی که چند بازیکن ملی پوش و مصدوم خودش را در اختیار نداشت شکست های آنچنانی مقابل الشباب الاهلی باخت و در تهران هم باخت به تیم دسته اولی آریو اسلامشهر، نگرانی ها را بیش از گذشته کرد و شد نقل فضای مجازی با این مضمون که «اوسمار اینه کاره نیست...». شاید باخت به الشباب الاهلی که یک تیم پرمهره است جایی برای توجیه باخت 5 بر صفر سرخ ها در اردوی امارات باشد اما هجمه ها برای اوسمار و شاگردانش وقتی به تیم دسته یکی آریو اسلامشهر باختند بیش از پیش شد. حالا اوسمار نگران و هواداران پرسپولیس نگرانتر از او برای بازی نخست دور برگشت رقابت های لیگ برتر هستند. جایی که یک جدال سخت پرسپولیس در اراک مقابل آلومینیوم دارد که به راحتی به تیم ها در شهر خودش امتیاز نمی دهد و بارها پرسپولیس را در تقابل های مختلف به چالش کشیده و شکست داده است.

آلومینیوم با شکست سپاهان آماده تقابل با پرسپولیس اوسمار

آلومینیوم پیش از فرا رسیدن تعطیلات نیم‌فصل هم عملکرد خوبی داشت. آن‌ها موفق به شکست سپاهان شدند و برابر تیم‌های گل‌گهر و ملوان به تساوی دست یافتند تا نشان دهند به این راحتی مقابل رقبای قدرتمند تسلیم نمی‌شوند. تیم تحت هدایت مجتبی حسینی در آخرین بازی خود موفق شد برای دومین مرتبه در این فصل و این بار در جام حذفی، نساجی را شکست دهد و به دور بعدی جام حذفی صعود کند. آن‌ها حالا با روحیه‌ای فراوان به دنبال شکست دادن پرسپولیس و گرفتن انتقام باخت یک بر صفر در دور رفت هستند.

جدال با آلومینیومی که نزدیک به 100 روز است نباخته

فولاد خوزستان در تاریخ 19 آبان، آخرین شکست آلومینیوم در مسابقات رسمی را رقم زده و حالا ویرا و شاگردانش در پی این هستند تا با تکرار این اتفاق، نگاه‌های ابهام‌آمیز و منتقد نسبت به خود را تغییر دهند و با روحیه‌ای بالاتر به دیگر بازی‌ها بیندیشند. پیکار با نماینده استان مرکزی بسیار حائز اهمیت است. سرمربی برزیلی در صورت کسب سه امتیاز، می‌تواند نفسی به راحتی بکشد و با آرامش بالاتر به ادامه فصل نگاه کند اما شکست و واگذار کردن نتیجه نهایی، فشار موجود بر روی او و کادرش را چند برابر خواهد کرد. باید دید ویرا در این آزمون بزرگ چه می‌کند؛ آیا نتایج رقم خورده در دیدارهای دوستانه، حادثه بوده است؟

#پیج رسمی روزنامه گل #سیدیاسر رضوی #پرسپولیس #اوسمار لوس ویه‌را #آلومینیوم اراک
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها