دستیاران قلعه نویی در حد تیم ملی نبودند
98627
شیری: مقابل قطر بد نه، همه افتضاح بودند
24 بهمن 1402 08:47
آرش جعفری - هافبک ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر بد بودند و همین باعث شد که شکست بخورند و از دور رقابت ها کنار بروند.مهدی شیری ابتدادر خصوص بازی با قطر و حذف ایران از جام ملت های آسیا گفت: مقابل قطر افتضاح بودیم. من عقیده دارم در این بازی همه بد بودند.

روزنامه گل

آرش جعفری - هافبک ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر بد بودند و همین باعث شد که شکست بخورند و از دور رقابت ها کنار بروند.مهدی شیری ابتدادر خصوص بازی با قطر و حذف ایران از جام ملت های آسیا گفت: مقابل قطر افتضاح بودیم. من عقیده دارم در این بازی همه بد بودند. متاسفانه بازیکنان ایرانی در چنین موقعیت های حساسی، احساسی بازی می کنند و همین باعث می شود نتیجه لازم را نگیرند.من عقیده دارم اگر در بازی با قطر 5 بازیکن فقط بد بودند، 6 بازیکن دیگر بازی را در می آوردند و می توانستیم قطر را شکست دهیم و به فینال برویم. اما متاسفانه همانطور که گفتم همه بازیکنان افتضاح بودند حتی بازیکنانی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدند.

شیری درخصوص تعویض های تیم ملی در مقابل قطر گفت: به نظر من تعویض های تیم ملی خوب نبودند. قطری ها تمام توپ های اول هوایی را به خوبی دفع می کردند برای همین به جای آوردن بازیکن سر زن و روی آوردن به بازی مستقیم باید بازیکنانی مثل قایدی ، ترابی و قلی زاده به زمین می آمدند تا با ارائه یک بازی زمینی و تکنیکی، قطر کند را شکست دهیم. قطری ها بر روی زمین خیلی کند بودند و از این راه می شد به قطر ضربه زد اما متاسفانه اینگونه نشد.

شیری در ادامه در مورد قهرمان نشدن تیم ملی گفت: بعد از حذف تیم های ژاپن، کره جنوبی ، استرالیا، عربستان و حتی عراق بهترین موقعیت بود که بعد از 47 سال قهرمان شویم. اما متاسفانه بایک بازی بسیار بد به قطر باختیم و از رسیدن به فینال باز ماندیم. مقابل قطر همه از مربی گرفته تا بازیکنان خوب نبودند.

مهدی شیری در مورد اینکه آیا درست است با توجه به شکست تیم ملی در جام ملت ها بازهم با امیر قلعه نویی برای حضور در جام جهانی ادامه بدهیم گفت: امیر قلعه نویی مربی خوبی است وباید گفت او یکی از دو سه مربی خوبی ایرانی است که می تواند هدایت تیم ملی را به عهده داشته باشد. اما برای موفقیت باید ایشان دستیارانشان را عوض کنند و از مربی های با تجربه تر و بهتر استفاده کند. تیم ملی برای ادامه کار باید در وهله اول به جوان گرایی روی بیاورد و متقابلا چند بازیکن پا به سن گذاشته را کنار بگذارد. وقتی شما در تیم ملی جوان گرایی می کنید باید دستیاران قوی تری هم داشته باشید. من عقیده دارم اگر در همین جام ملت ها امیر قلعه نویی دستیاران با تجربه تری داشت می توانستند دربازی با قطر به او کمک کنند تا بازنده نباشیم.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #مهدی شیری #مهدی شیری پیشکسوت پرسپولیس #تیم ملی #امیر قلعه نویی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها