98546
این بار دل تان برای فوتبال بسوزد!
18 بهمن 1402 15:35
این فوتبال دلسوزی دارد...

روزنامه گل

همیشه و همیشه سایه فوتبال بالای سر کل ورزش ایران چه المپیکی و چه غیره بوده است.حتی یک بار هم نشده خاطره ای از مظلومیتفوتبال برابر بقیه رشته ها پیدا کنیم.همواره این تیغ تیز انتقاد و گله بوده که از آن سو به سمت فوتبالی ها روانه شده است.همین اواخرجنجال حواله خودرو حتی پای مدال آوران المپیک را وسط کشید.آنقدر پی ماجرا را گرفتند که شرایط به ضرر فوتبالی ها تمام شود اماآنها سکوت کردند و مرد عمل در میدان شدند.

همچنین این روزها که فوتبال تمام ورزش ایران برای خلق قهرمانی تاریخی و حماسی شده نهایت ظلم به یوزهای ایران را شاهدهستیم.جدا از آنان که در باد اعتقادت خاص و عجیب خود این تیم را تیم ملی خود نمی دانند و بی رحمانه در فضای مجازی می تازند،مدیران راس ورزش هم فوتبال را تحویل نمی گیرند !

در حالی که امیر قطر تا پسر شاه اردن و خیلی از مقامات رسمی کشورها از نزدیک این تورنمت را برای حمایت تیم ملی کشورشان دنبالکردند، بعد از برد تاریخی برابر ژاپن با سرمربی ایرانی (کاری که کیروش چشم آبی از پسش برنیامد) ، شاگردان قلعه نویی در نیمهنهایی تنها ماندند.

اگر از پاداش نگرفتن هم بگذریم، نه طبق حرف خودش وزیر ورزش برای نبرد حماسی با قطر میزبان به سرزمین عنابی ها آمد و نه نفراول ورزش ایران در سطح بین المللی به فضای حمایت تیم ایران ورود کرد!

عجیب تر از اینکه کیومرث هاشمی وزیر ورزش برای مهم ترین موقعیت ممکن فوتبال ایران در برهه کنونی به قطر سفر نکرد، محمودخسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک شب قبل از بازی نیمه نهایی جام ملت های فوتبال به جلسه مسابقات شنای جهان آمد اما فوتبال راندید و رفت ! رییس کمیته ملی المپیک نه برای بازی مرگ و زندگی فوتبال ایران در قطر ماند و نه حتی سری به اردو و هتل تیم برای تزریقروحیه و حمایت زد ! او چند ساعت حضور در قطر را برای شنا مهم تر از فوتبال دانست!

این چهره تاثیر گذار از پیچ بازی های آسیایی عبور کرده و در المپیک فوتبال را ندارد پس احتمالا ترجیح داده فقط برای شنا چند ساعتیدر قطر باشد و با بی محلی نسبت به موقعیت خاص شاگردان قلعه نویی این کشور را ترک کند.

آقای خسروی وفا جای شما امروز کنار مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در جایگاه ویژه استادیوم الثمامه بود نه دفتر کارت در تهران ! حتی اگر اجبار بازگشت به تهران را داشتی چرا قبل از ترک قطر به تیم ایران که با سرمربی ایرانی در آستانه تکرار حماسه ملی استحتی سر نزدی ؟ دنبال کدام دعوت بودی وقتی خودت صابخانه و متولی هستی ؟

بیایید این بار دل مان برای فوتبالی بسوزد که وسط برخی دو دسته گی ها در کنار تشویق و حمایت مردم بی رحمانه تاخت و تازهایی همشنیده و دیده اما نا امید نشده تا دل مردم را شاد کند همچنین از مسئولان کشور جز تماس ارزشمند رییس جمهور تا بازی فوق العادهحساس نیمه نهایی حمایتی ندیده است.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها