بی‌حرف و حدیث، بدون اما و اگر
98506
بردن یعنی این!
16 بهمن 1402 05:48
برتری ایران برابر ژاپن هرگز یک برد تصادفی نبود. شاید اگر قبل از بازی می‌دانستیم ایران برنده می‌شود، تصورمان این بود که در پی 90 دقیقه دفاع مطلق، روی یک ضربه کاشته یا اشتباه بازیکنان حریف به گل می‌رسیم و به زحمت بالا می‌رویم، اما اتفاقی که در عمل افتاد کاملا متفاوت بود.

روزنامه گل

برتری ایران برابر ژاپن هرگز یک برد تصادفی نبود. شاید اگر قبل از بازی می‌دانستیم ایران برنده می‌شود، تصورمان این بود که در پی 90 دقیقه دفاع مطلق، روی یک ضربه کاشته یا اشتباه بازیکنان حریف به گل می‌رسیم و به زحمت بالا می‌رویم، اما اتفاقی که در عمل افتاد کاملا متفاوت بود. تیم ملی طوری ژاپن را برد که از بازیکنان و هواداران تا سرمربی تیم ملی و رییس فدراسیون فوتبال آنها روی لیاقت ایران صحه گذاشتند. شاگردان امیر قلعه‌نویی با وجود دریافت گل اول به بازی برگشتند، گل مساوی را زدند و پس از آن انواع و اقسام موقعیت‌های گلزنی را به وجود آوردند. گل بسیار زیبای سردار آزمون به شکل میلی‌متری آفساید گرفته شد و در نهایت ملی‌پوشان پیش از رفتن بازی به وقت‌های اضافی روی یک ضربه پنالتی به گل برتری رسیدند.

بردن یعنی این. ایران آنقدر خوب بود که حتی اگر پنالتی گل نمی‌شد هم همه می‌دانستند این تیم در وقت‌های اضافی می‌تواند بر حریف چیره شود. سامورایی‌ها به کلی دچار فروپاشی شده بودند و تحت تاثیر نمایش جسورانه تیم ایران بودند؛ تیمی که یک لحظه هم نترسید، ناامید نشد، نود دقیقه جنگید و مزدش را گرفت. این، پاداش شجاعت بود. کاش همیشه همینطور باشید.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها