خطیر و نکونام؛ استقلال با این دو خط موازی به جام می‌رسد؟
98368
قهر در اردوی قهرمان
10 بهمن 1402 10:06
امیرحسین انوشیروانی - تصور کنید در شرایطی که استقلال قهرمان نیم‌فصل شده، مسابقات تعطیل است، همه به تیم ملی توجه دارند و اگر حرفی هم از رده باشگاهی زده می‌شود صرفا مربوط به پرسپولیس و بحران انتخاب سرمربی در این تیم است، ناگهان استقلالی‌ها وسط می‌آیند و خودشان آرامش خودشان را به هم می‌زنند.  

روزنامه گل

امیرحسین انوشیروانی - تصور کنید در شرایطی که استقلال قهرمان نیم‌فصل شده، مسابقات تعطیل است، همه به تیم ملی توجه دارند و اگر حرفی هم از رده باشگاهی زده می‌شود صرفا مربوط به پرسپولیس و بحران انتخاب سرمربی در این تیم است، ناگهان استقلالی‌ها وسط می‌آیند و خودشان آرامش خودشان را به هم می‌زنند. اصلا انگار آدم‌های این باشگاه دشمن آسایش و مخل اعصاب و روان هوادار هستند؛ اگر نه، چطور ممکن است داستان اعزام تیم به اردوی خارجی تبدیل به چنین مساله بغرنجی شود؟ خب اگر صلاح می‌دانید بروید، راحت بروید، اگر هم به هر دلیل مایل به رفتن نیستید، داستان را در خود باشگاه حل کنید برود پی کارش. چرا همه چیز را رسانه‌ای می‌کنید؟ آن هم با این همه نیش و کنایه؟

اینطور به نظر می‌رسد که در استقلال خودخواهی و منیت جای فکر کردن به منافع جمعی را گرفته؛ وگرنه چه دلیلی دارد نکونام فهرستی بدهد که اصلا قابل جذب نیست؟ آیا واقعا خود این مربی اگر مدیر بود می‌توانست علیرضا جهانبخش و علی قلی‌زاده را بخرد؟ از آن سو چه دلیلی دارد لغو اردوی خارجی تیم از سوی مدیریت با چنین ادبیاتی انعکاس داده شود؟ نمی‌توانستید دو خط خبر بزنید که کل مجموعه به این نتیجه رسید که تیم به دوبی نرود؟ راستی چرا هواداران را اینقدر عذاب می‌دهید؟!

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال #جواد نکونام #علی خطیر
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها