اوسمار و هندوانه دربسته ای که به شرط چاقو نیست
98332
شاید به قیمت رفتن درویش تمام شود!
09 بهمن 1402 09:51
سیدمحمد کسری رضوی  - بعد از هت تریک برانکو به مدیران پرسپولیس و شخص رضا درویش، مدیرعامل سرخ های پایتخت بالاخره بازی با اسم بزرگان تمام شد و با اتمام قایم باشک باشگاه با هواداران، بالاخره گزینه ای که خیلی ها احتمال انتخاب آن را از مدت ها داده بودند، از کیسه مدیرعامل تیم درآمد.

روزنامه گل

سیدمحمد کسری رضوی - بعد از هت تریک برانکو به مدیران پرسپولیس و شخص رضا درویش، مدیرعامل سرخ های پایتخت بالاخره بازی با اسم بزرگان تمام شد و با اتمام قایم باشک باشگاه با هواداران، بالاخره گزینه ای که خیلی ها احتمال انتخاب آن را از مدت ها داده بودند، از کیسه مدیرعامل تیم درآمد. با انتخاب اسمار ویرا، دستیار یحیی گل محمدی، درشب این انتخاب، فضای مجازی شب پرالتهابی را از سوی هواداران و پیشکسوتان تیم سپری کرد. جایی که دعوای تمام عیار بین حامیان انتخاب باشگاه و مخالفان آن را شاهد بودیم و نقدهای زیادی به درویش همراه با برخی خط و نشان ها دیده می شد. حالا با این همه با پایان اسم و فایل درویش، تکلیف روشن شد و اوسمار که از مدت ها قبل به عنوان مربی تمرینات سرخ ها را دنبال می کرد، حالا به عنوان شخص نخست نیمکت سرخ های پایتخت هدایت پریسپولیس را تا پایان لیگ بیست و سوم برعهده خواهد داشت. به همین بهانه نگاهی داریم به آنچه که در مسیر این انتخاب رخ داد که یک ابرچالش را در ادامه مسیر برای درویش پدید آورد.

هندوانه درویش به شرط چاقو نبود!

با انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس، نقدها به رضا درویش که زمان زیادی را بابت متقاعد کردن برانکو و مذاکره با دیگر گزینه های اسم و رسم دار سپری کرده بود به یکباره به اوج رسید. اکثر هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس به یکباره در مقابل این انتخاب درویش قد علم کردند و آن را حاصل فشار بازیکنان برای تمایلشان برای ادامه کار با این مربی می دانستند. جایی که آنها معتقد بودند این کار اشتباه است و بازیکنان حق تصمیم گیری برای کارهای کلان باشگاه از جمله انتخاب سرمربی ندارند. حالا گزینه سرشناس جای خودش را به اوسماری داد که کارنامه ضعیف او حسابی برای هواداران به عنوان سرمربی در تیم هایی که هدایت شان را برعهده داشته توی ذوق می زند. حالا این هندوانه دربسته ای که درویش روی آن قمار کرده است تا بتواند کار را تا پایان فصل ادامه دهد، در حالی عدم اعتماد هواداران را به همراه دارد که این خرید او هندوانه ای به شرط چاقو نیست و شاید عواقب نتیجه نگرفتن در نهایت منجر به تغییر خود درویش شود.

اوسمار بهترین گزینه از نظر حامیان انتخاب درویش

در روی سکه دیگر این دعوای هواداری بابت انتخاب درویش و سپردن هدایت پرسپولیس تا پایان فصل به این مربی یک نکته وجود داشت. هواداران حامی انتخاب اوسمار از سوی درویش معتقد بودند در این مقطع هر مربی ای که به پرسپولیس می آمد با توجه به عدم شناخت به فوتبال ما و بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به نقطه مورد نظر زمان زیادی را از دست می داد. موضوعی که به زعم ادعای آنها می توانست پرسپولیس را که با فاصله کمی در جمع مدعیان قهرمانی قرار دارد با این روند به چالش بکشاند و حالا انتخاب اوسمار حداقل این حسن را دارد که با دو سال همکاری کنار درویش و بازیکنان شناخت کامل از تیم و بازیکنان و جو فوتبال ایران دارد. اوسمار که رابطه خوبی با ستاره های پرسپولیس دارد با این دیدگاه قطعا بهتر از هر مربی دیگری در این مقطع زمانی می تواند به تیم کمک کند. هرچند که هنوز در این مسیر همان طور که گفته شد، قدرت بازیکنان نسبت به مدیریت باشگاه در انتخاب این سرمربی و حمایتی که از او داشتند، موضوع منفی این ماجرا قلمداد شده است. حتی جایی که گفته شد خبیری یکی از اعضای هیات مدیره که چندی پیش مخالفت علنی خود را با اوسمار و انتخاب او اعلام کرده بود، به این واسطه از هیات مدیره باشگاه استعفا داده است.

#پیج رسمی روزنامه گل #سیدمحمدکسری رضوی #پرسپولیس #رضا درویش #اوسمار لوس ویه‌را
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها