چه کسی «نمایش» مدیران پرسپولیس را باور کرد؟
98329
اسکار برای درویش، نیمکت برای اوسمار!
09 بهمن 1402 09:35
به نظر می‌رسد میلیون‌ها هوادار پرسپولیس و حتی سایر ناظران و رسانه‌ها یک ماه تمام از سوی جناب آقای درویش سر کار گذاشته شده بودند. در حالی که حرف از انتخاب برانکو و اسکوچیچ یا مذاکره با ده مربی دیگر بود، در کمال ناباوری اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید قرمزها برگزیده شد؛ کسی که طی یک فصل‌ونیم گذشته دستیار یحیی گل‌محمدی بود و حالا معلوم نیست چه گلی قرار است به سر پرسپولیس بزند که از دست یحیی برنمی‌آمد؟

روزنامه گل

حمیدرضا درخشان - به نظر می‌رسد میلیون‌ها هوادار پرسپولیس و حتی سایر ناظران و رسانه‌ها یک ماه تمام از سوی جناب آقای درویش سر کار گذاشته شده بودند. در حالی که حرف از انتخاب برانکو و اسکوچیچ یا مذاکره با ده مربی دیگر بود، در کمال ناباوری اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید قرمزها برگزیده شد؛ کسی که طی یک فصل‌ونیم گذشته دستیار یحیی گل‌محمدی بود و حالا معلوم نیست چه گلی قرار است به سر پرسپولیس بزند که از دست یحیی برنمی‌آمد؟

راستش این است که حرف‌و‌حدیث‌های زیادی در مورد کم و کیف انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس وجود دارد. حتی اگر همه اینها را نادیده بگیریم و غلط فرض کنیم، باز این سوال مطرح می‌شود که آیا واقعا اوسمار در قد و قواره‌های نیمکت پرسپولیس هست؟ اگر نیست پس چرا انتخابش کردید و اگر هست، چرا این همه وقت کشتید و دور دنیا را گشتید؟ خب همان اول دستیار یحیی را جای خودش می‌گذاشتید و خلاص.

آیا در حال مسخره کردن و دست انداختن مردم بودید؟ اصلا از کجا بدانیم در مذاکره با برانکو چه گذشته و گفتگو با سایر گزینه‌ها تا چه اندازه جدی بوده است؟ شاید هم این، نمایشی بود که اسکارش را درویش گرفت و نیمکتش به اوسمار رسید!

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها