شنیده ها از توافق اولیه آبی‌ها حکایت دارد
98327
تیکدری و اسلامی نزدیک‌ترین گزینه‌ها به استقلال
09 بهمن 1402 09:30
این روزها اسامی مختلفی به عنوان اهداف نقل و انتقالاتی استقلال در نقل و انتقالات زمستانی مطرح است که از جمله آنها می توان به مهدی تیکدری، تورس،  آقایی پور ، محمدحسین اسلامی، گودرزی  و یک هافبک خارجی اشاره کرد که بحث فروش یا معاوضه آنها با نفراتی چون سامان تورانیان، ارسلان مطهری، جعفر سلمانی، ایمان سلیمی، فرشید اسماعیلی و البته بلانکو مهاجم آرژانتینی مطرح است.

روزنامه گل

این روزها اسامی مختلفی به عنوان اهداف نقل و انتقالاتی استقلال در نقل و انتقالات زمستانی مطرح است که از جمله آنها می توان به مهدی تیکدری، تورس، آقایی پور ، محمدحسین اسلامی، گودرزی و یک هافبک خارجی اشاره کرد که بحث فروش یا معاوضه آنها با نفراتی چون سامان تورانیان، ارسلان مطهری، جعفر سلمانی، ایمان سلیمی، فرشید اسماعیلی و البته بلانکو مهاجم آرژانتینی مطرح است.

بیانیه و واکنش باشگاه استقلال نشان می دهد که اسامی مطرح شده یا دست کم بخش زیادی از این اسامی درست است. خرید هایی که از خط دفاع تا نوک حمله را شامل می شود و اغلب گزینه ها از تیم های میانه جدول هستند که نه ترس چندانی از سقوط دارند و نه به قهرمانی یا کسب سهمیه امید زیادی بسته اند. شنیده می شود از بین بازیکنان ایرانی لیست نکونام قرار است تا قبل از اردوی امارات و تا پایان هفته یک یا دو نفر جذب شوند که طبق اخبار منتشر شده محمدحسین اسلامی و مهدی تیکدری از ذوب آهن و گل گهر گزینه های نزدیک تر به استقلال هستند و اگر آن طور که این باشگاه در بیانیه اش هشدار داده طرف های مقابل احتمالا دندان گردی نکنند و زیر توافق اولیه نزنند آبی ها با یکی دو خرید جدید راهی اردوی آماده سازی خارجی خود می شوند.

باید دید سرانجام علی خطیر می تواند بعد از ناکامی در نقل و انتقالات تابستانی و ریزش محبوبیت اش نزد هواداران با یک نقل و انتقالات قابل قبول دوباره دربین استقلالی ها بذای خودش جایی باز کند یا بازهم هفت دست آفتابه لگن او برای استقلالی ها شام و نهار نخواهد شد. فعلا که طبق شنیده ها اسلامی و تیکدری در آستانه استقلالی شدن هستند؛ تا در روزهای آینده چه پیش خواهد آمد؟

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها