کل هیات مدیره به اوسمار رای منفی دادند جز درویش
98277
پرسپولیس سر دوراهی برزیل – کرواسی!
07 بهمن 1402 13:16
این روزها انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس با اما و اگر هایی روبرو است و هرکدام از طرف های تصمیم گیرنده یا ذی نفع در. اخل و خارج باشگاه تمام ابزار خود خود از جمله رسانه و تحریک هواداران و حمایت بازیکنان را به کار گرفته اند تا گزینه مورد نظر خودشان را روی نیمکت خالی  سرمربیگری سرخ پوشان بنشانند که در این رابطه می توان به برخی استوری ها و مصاحبه ها و شایعه سازی های خاص اشاره کرد!

روزنامه گل

این روزها انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس با اما و اگر هایی روبرو است و هرکدام از طرف های تصمیم گیرنده یا ذی نفع در. اخل و خارج باشگاه تمام ابزار خود خود از جمله رسانه و تحریک هواداران و حمایت بازیکنان را به کار گرفته اند تا گزینه مورد نظر خودشان را روی نیمکت خالی سرمربیگری سرخ پوشان بنشانند که در این رابطه می توان به برخی استوری ها و مصاحبه ها و شایعه سازی های خاص اشاره کرد!

در این رابطه گزینه اول و اصلی باشگاه بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ به نیمکت پرسپولیس است. در این راه حتی با صرف هزینه قابل توجه مشکل بدهی مالیاتی این مربی کروات هم حل و فصل شد، اما در ادامه با وجود مذاکرات انجام شده و توضیحات رضا چلنگر درباره مثبت بودن روند مذاکره، ناگهان برانکو که عمان را در کوران رقابت های جام ملت های آسیا ناگهان زیر میز زد و اعلام کرد هیچ مذاکره ای با باشگاه پرسپولیس نداشته و اصلا قرار نیست به ایران برگردد و مقصد اش اروپا خواهد بود و حتی ممکن است در تیم ملی عمان به کارش ادامه دهد. ظاهرا این موضع گیری برانکو برای ساکت کردن عمانی ها بود و بعد از یک طرفه شدن کار و حذف عمان او بار دیگر برای حضور در پرسپولیس چراغ سبز نشان داده و احتمال پذیرفتن پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را رد نکرده است.انتخاب اول هیات مدیره و هواداران برانکو است، اما شنیده می شود رضا درویش و حسین بادامکی به دلایل و ملاحظاتی روی اوسمار ویرا برزیلی نظر مثبت تری دارند. اگر برانکو به هر دلیلی منتفی شود، سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس را با وجود مخالفت اولیه هیات مدیره باید تقریبا تمام شده دانست.

در مسیر انتخاب مربی برزیلی گویا بازیکنان پرسپولیس به ویژه بزرگتر ها و با تجربه های تیم هم همراه و هم نظر شده اند. علیرضا بیرانوند نیز تاکید کرد که با سرمربیگری دستیار برزیلی یحیی موافق هستند. در مجموع هنوز انتخاب سرمربی پرسپولیس نهایی نشده است. اگر به درویش بود احتمالا تا به حال اوسمار رسما سرمربی پرسپولیس شده بود، اما تا وقتی که هنوز پرونده بازگشت برانک باز است و شانس حضور او روی نیمکت سرخ پوشان وجود دارد احتمالا انتخاب اوسمار هم به تعویق خواهد افتاد. فعلا پرسمولیس بر سردوراهی برانکو یا اوسمار ویرا است و بقیه اسامی محلی از اعراب دربین تصمیم گیران در باشگاه پرسپولیس ندارد.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها