تیم امیرخان پتانسیل قهرمانی جام ملتها را دارد
98271
علیرضا اکبرپور: فقط کمی تمرکز و شانس لازم داریم
07 بهمن 1402 13:04
علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال می گوید باید هرچه زودتر بازیکنان مورد نیاز کادرفنی جدب شود تا قبل از شروع لیگ بازیکنان با هماهنگی کامل برسند.

روزنامه گل

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال می گوید باید هرچه زودتر بازیکنان مورد نیاز کادرفنی جدب شود تا قبل از شروع لیگ بازیکنان با هماهنگی کامل برسند.

تمرینات استقلال این روزها در تهران در حال پیگیری است در این باره صحبت کنید؟

به هر حال استقلال باید یک اردو را در نیم‌فصل برگزار می کرد تا به هماهنگی بیشتری دست پیدا کند. این درحالی است که اکثر تیم‌های مدعی در خارج از کشور اردوی خود را برپا کرده اند.

استقلال در نقل و انتقالات هم فقط یک بازیکن را جذب کرده است؟

به نظرم استقلال به چند بازیکن جدید نیاز دارد تا نقاط ضعف خود را پوشش دهد. مسئولان و کادر مدیریتی استقلال باید هرچه زودتر بازیکنان مورد نیاز کادرفنی را به خدمت بگیرند.

خطیر و نکونام هم به هماهنگی خوبی با یکدیگر رسیده اند؟

اتفاق خوبی است که مدیرعامل و سرمربی کدورت ها را کنار گذاشته اند و هر روز با یکدیگر جلسه دارند.این جلسات و هماهنگی ها به موفقیت استقلال در آینده کمک خواهد کرد.

تیم ملی هم با اقتدار از گروه خودش در جام ملت‌های آسیا صعود کرد؟

تیم ملی عملکرد خوبی را در مرحله گروهی داشت و توانست هر ۳ بازی را با برد به پایان برساند و به مرحله بعدی صعود کند. در مرحله بعدی هم با سوریه بازی دارد که در ظاهر حریف آسانی به نظر می رسد اما نباید این حریف را دست کم بگیرند تا انشالله با کسب پیروزی به مرحله بعدی صعود کنند.

تیم ملی ایران می تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود؟

تیم ملی پتانسیل قهرمانی را در آسیا دارد فقط نیاز به کمی تمرکز و شانس دارد. امیدوارم بعد از سالها این اتفاق بیفتد.

#پیج رسمی روزنامه گل
تازه ترین خبرها