آل‌کثیر پرسپولیس را فروخته بود و دیگر مسن شده
98259
شاه‌محمدی: من بودم عیسی را برنمی‌گرداندم!
06 بهمن 1402 10:16
آرش جعفری-مهاجم سابق ملی پوش پرسپولیس عقیده دارد خرید آل کثیر خرید خوبی نبوده و باشگاه باید مهاجم بهتری خریداری می کرد.

روزنامه گل

آرش جعفری-مهاجم سابق ملی پوش پرسپولیس عقیده دارد خرید آل کثیر خرید خوبی نبوده و باشگاه باید مهاجم بهتری خریداری می کرد.جمشید شاه محمدی مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس درخصوص خرید های جدید پرسپولیس خصوصا عیسی آلکثیر گفت: خرید عیسی انتخاب بین بد و بدتر بود که پرسپولیس بد را انتخاب کرد!

جمشید شاه محمدی در خصوص دلیل اینکه چرا خرید عیسی بد است گفت: متاسفانه عیسی آل کثیر به خاطر پول از پرسپولیس رفت و به نوعی بهتر باید بگویم او پرسپولیس را به پول فروخت. البته بازیکن باید به فکر آینده اش باشد اما پرسپولیس هم به او پول خوب می داد. اینطور نبود که بخواهد مجانی در پرسپولیس بازی کند. از لحاظ منطقی عیسی باید درپرسپولیس می ماند چون خیلی به نفعش بود. اما رفتن او به سپاهان کار را خراب کرد. از سوی دیگر باید بگویم او یک مهاجم مسن است. 33 سال سن دارد و باید به جای او یک مهاجم بهتر می خریدند. اما حالا که برگشته برای او آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بتواند به پرسپولیس کمک کند. بازیکنی که به پرسپولیس می آید باید دلش با پرسپولیس باشد. من بودم عیسی را برنمی گرداندنم.

شاه محمدی در ادامه در مورد مدافع قطری که به پرسپولیس آمده گفت: شنیده ام او بازیکن خوبی است. بازیکنی که مرد سال آسیا شود مطمنا بازیکن خوبی است و فوتبال را خوب بلد است بازی کند. ما در دفاع چپ مشکل داشتیم امیدوارم ا حضور او مشکل دفاع چپ حل شود.

جمشید شاه محمدی در ادامه در مورد اینکه هنوز سرمربی انتخاب نشده ولی دارند بازیکن می گیرند گفت: این کار اشتباه است. بالاخره مربی باید بازیکن را انتخاب کند. اما با این اوضاع و بازیکنانی که خریداری شدند باید بگویم هر مربی که بیاید این دوبازیکن را می پسندند. متاسفانه این مسائل فقط در فوتبال ما رخ می دهد. این را هم بایداضافه کنم پرسپولیس هم مهاجم خوب می خواست و هم مدافع چپ بنابراین نمی توان گفت نباید این ها را می خریدند اما شاید باب سلیقه مربی بعدی نباشند. شاید اودر این دوپست 2 بازیکن دیگر ا می پسندید. به هرحال با این بازیکنان باید ساخت تا شروع فصل جدید.

شاه محمدی درخصوص سرمربی های خارجی که این روزها از آن ها نام برده می شود گفت: مربی بزرگ خارجی خیلی سخت به ایران می آید اما من عقیده دارم باشگاه باید سعی کند مربی بزرگ خارجی بیاورد چون مربی درجه دو خارجی به درد پرسپولیس نمی خورد.

شاه محمدی درادامه گفت: اگر قراراست مربی درجه دو خارجی بیاورند همان بهتر که از مربی ایرانی استفاده شود ما مربیان ایرانی خوبی داریم. علی دایی مربی بزرگی است و مطمنا در پرسپولیس موفق خواهد بود. حسین عبدی هم مربی بسیار خوبی است . حسین امتحان پس داده است من نمی دانم باشگاه پرسپولیس چه زمانی می خواهد از سرمایه هایش استفاده کند. البته به غیر ازاین دونفر، در این چند روز دیدم اسم مهدی مهدوی کیا هم مطرح شده است. مهدی نه تنها بازیکن خوبی بود بلکه در اروپا بهترین دوره ها را گذرانده و در این چند سال هم در مربیگری موفق بوده است. هواداران هم او را دوست دارند. من عقیده دارم مهدی بهترین گزینه است. واقعا حیف است از این بچه ها استفاده نکنیم.

#پیج رسمی روزنامه گل
تازه ترین خبرها