آخرین فرصت برای رفع اشکال
98254
مقتدر در حمله،متزلزل در دفاع
04 بهمن 1402 12:19
تیم ملی در بازی با امارات یک چهره بالنسبه قابل قبول را از خود به نمایش گذاشت. شاگردان قلعه نویی دیشب بازهم در بخش هجومی قدرتمند و پرتوان بازی کردند و اگر VAR تا این حد با ما نامهربان نبود نتیجه عجیبی را به ثبت می رساندند اما در بخش تدافعی در برابر تیم نه چندان حمله ور و ترسناک امارات هم،متزلزل و شکننده ظاهر شدیم. امارات هم مثل هنگ کنگ و فلسطین روی دروازه ایران موقعیت ایجاد کرد و اگر بیرانوند نبود و آن پنالتی تبدیل به گل می‌شد شاید بازی ساده مان،تبدیل به یک چالش جدی می شد!

روزنامه گل

شاهین طهرانی - تیم ملی در بازی با امارات یک چهره بالنسبه قابل قبول را از خود به نمایش گذاشت. شاگردان قلعه نویی دیشب بازهم در بخش هجومی قدرتمند و پرتوان بازی کردند و اگر VAR تا این حد با ما نامهربان نبود نتیجه عجیبی را به ثبت می رساندند اما در بخش تدافعی در برابر تیم نه چندان حمله ور و ترسناک امارات هم،متزلزل و شکننده ظاهر شدیم. امارات هم مثل هنگ کنگ و فلسطین روی دروازه ایران موقعیت ایجاد کرد و اگر بیرانوند نبود و آن پنالتی تبدیل به گل می‌شد شاید بازی ساده مان،تبدیل به یک چالش جدی می شد!

تیم ملی برای رسیدن به عنوانی که همه فوتبال دوستان وطنی آرزویش را دارند، نیاز به ساختار تدافعی محکم تری دارد. اگر این تیم در برابر تیمهای جدی‌تری که در مراحل حذفی انتظارمان را می‌کشند به همین اندازه شکننده ظاهر شود،متاسفانه نگرانی‌های‌مان تبدیل به کابوس خواهد شد.

البته عوامل فنی تیم،همین حالا نفرات و مهره‌های کاملی در خط دفاعی در اختیار دارند و در فرصتی که بین بازی‌های گروهی و حذفی وجود دارد،این امکان را دارند که نقطه ضعف نگران‌کننده تیم‌ملی را برطرف کرده یا حداقل کمرنگ کنند. اگر آن‌هایی که مدعی پیاده کردن سیستم پیشرفته و مدرن گواردیولا در تیم ملی هستند، از این فرصت طلایی استفاده نکنند، بی شک برای رسیدن به آرزوی مان باید چند سال دیگر هم انتظار بکشیم.

در دوره قبل در برابر ژاپن یک لحظه تمرکز دفاعی‌مان را از دست دادیم و به شدت تنبیه شدیم، این دوره اگر بازهم اسیر اشتباهات فردی و تاکتیکی خط دفاع شویم،یعنی یکبار دیگر -بر سبیل عادت- پیام تاریخ را نشنیده گرفته‌ایم و راه را به غلط رفته‌ایم و عمر را تباه کرده‌ایم!

#شاهین طهرانی #پیج رسمی روزنامه گل #تیم ملی فوتبال ایران #امیر قلعه نویی #مهدی طارمی #سردار آزمون
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها