یکی از اعضای کادرفنی جانشین سامره؟
98211
صندلی لرزان سرپرستی در استقلال!
03 بهمن 1402 09:40
سرانجام علی سامره هم از استقلال رفتنی شد تا مانند چند فصل اخیر پیشکسوتی که در این پست و مسئولیت قرار می گیرد دوام و قوام چندانی روی این صندلی داغ و پرحاشیه نداشته باشد. در طی سال های اخیر چهره های مختلفی از جمله  مرحوم منصور پورحیدری، جواد زرینچه، پرویز مظلومی، ستار همدانی، بیژن طاهری و اصغر حاجیلو سرپرستی استقلال بوده اند که عمر اغلب آنها روی نیمکت آبی کوتاه بوده است.

روزنامه گل

سرانجام علی سامره هم از استقلال رفتنی شد تا مانند چند فصل اخیر پیشکسوتی که در این پست و مسئولیت قرار می گیرد دوام و قوام چندانی روی این صندلی داغ و پرحاشیه نداشته باشد. در طی سال های اخیر چهره های مختلفی از جمله مرحوم منصور پورحیدری، جواد زرینچه، پرویز مظلومی، ستار همدانی، بیژن طاهری و اصغر حاجیلو سرپرستی استقلال بوده اند که عمر اغلب آنها روی نیمکت آبی کوتاه بوده است. علی سامره هم که در ابتدای فصل با نظر علی خطیر به عنوان سرپرست انتخاب شد، طبق اخبار رسانه ها در ابتدا با مخالفت جواد نکونام روبرو شد و حتی در مقطعی هم در تمرینات آبی پوشان غایب بود تا اینکه مشکلش حل شد و به کارش ادامه داد. در شرایطی که به نظر می رسید همه چیز آرام است ناگهان شاهد استعفای عجیب و دور از انتظار سامره از این سمت بودیم که شایعات و شنیده ها دربارهدلیل آن متفاوت است؛ از جمله تازه ترین شنیده ها که حکایت از سرمربیگری او در یکی از باشگاه های لیگ برتری دارد.

حسن روشن پیشکسوت اغلب ناراضی استقلال که از سال های گذشته و دوران فعالیت در آکادمی باشگاه با علی سامره دچار مشکل شده بود مهم ترین و اصلی ترین متقد و مخالف سرپرست مستعفی استقلال بود و از مدیران باشگاه هم به دلیل این انتخاب به صراحت انتقاد می کرد و حتی صلاحیت آنها را زیر سوال می برد! با قطعی شدن جدایی سامره احتمالا روشن خوشحال ترین و راضی ترین فرد از این اتفاق است.

موضوعی که درحال حاضر مطرح است انتخاب جانشین برای سامره به عنوان سرپرست جدید آبی پوشان است. هنوز مشخص نیست که سرپرست جدید یکی از پیشکسوتان استقلال خواهد بود یا مانند دوره ای که امثال علی و بهرام امیری و علی نظری جویباری سرپرست تیم بودند، مدیر جدید از چهره های استقلالی غیر فوتبالی خواهد بود. آنچه که مشخص است سرپرست جدید برخلاف اول فصل با نظر و تایید اولیه جواد نکونام انتخاب خواهد شد. یعنی فردی که انتخاب می شود علاوه بر تایید علی خطیر باید فرد مورد نظر سرمربی تیم هم باشد. البته در تمام سال های گذشته سرپرست با نظر و تایید سرمربی انتخاب شده است و رضایت نکونام بدعت یا موضوع جدیدی در استقلال محسوب نمی شود.

هنوز هیچ نام و گزینه ای به عنوان سرپرست احتمالی استقلال مطرح و گمانه زنی نشده است، البته چهره های ورزشی استقلالی که مورد تایید و نزدیک به جواد باشند چندان زیاد نیستند و مانند آرش برهانی بیشتر شامل بازیکنان باشگاه پاس می شود که سابقه حضور در استقلال را هم دارند. البته احتمال حضور یکی از اعضای کادرفنی به عنوان سرپرست از جمله مهدی هاشمی نسب یا محمد نوازی هم به عنوان سرپرست جدید آبی ها وجود دارد؛ هرچند برخی ملاحظات هم در این زمینه مطرح است که باید لحاظ شود. در مجموع باید دید سرپرست جدید استقلال چه کسی خواهد بود. هرکسی که این سمت را قبول کند و در این جایگاه قرار بگیرد کار سختی در نیم دوم روی نیمکت داغ آبی ها خواهد داشت.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها