یک هفته از تمرینات هم گذشت، خبری از سیلوا نشد
98089
غیبت طولانی و مشکوک مدافع برزیلی !؟
30 دی 1402 12:38
در شرایطی که یک هفته از شروع تمرینات استقلال می گذرد فعلا خبری از حضور رافائل سیلوا در تهران نیست. 15 دی ماه یعنی حدود دو هفته قبل بود که با اعلام رسمی باشگاه استقلال سیلوا که نیم فصل را بدون تیم بود، به استقلال برگشت. ابتدا قرار بود  رافائل سیلوا از 24 دی ماه همزمان با آغاز دور جدید تمرینات راهی تهران شود تا در کنار سایر نفرات خودش را برای همراهی آبی پوشان در نیم فصل دوم آماده کند.

روزنامه گل

در شرایطی که یک هفته از شروع تمرینات استقلال می گذرد فعلا خبری از حضور رافائل سیلوا در تهران نیست. 15 دی ماه یعنی حدود دو هفته قبل بود که با اعلام رسمی باشگاه استقلال سیلوا که نیم فصل را بدون تیم بود، به استقلال برگشت. ابتدا قرار بود رافائل سیلوا از 24 دی ماه همزمان با آغاز دور جدید تمرینات راهی تهران شود تا در کنار سایر نفرات خودش را برای همراهی آبی پوشان در نیم فصل دوم آماده کند. در ادامه خبر رسید که مدافع برزیلی تا پایان هفته به تهران می آید، اما هفته تمام شد و تا این لحظه بازهم خبری از بازگشت سیلوا نیست. این در شرایطی است که با جدایی سعید مهری لیست استقلال هم برای جذب سیلوا جا دارد و طبق اعلام فرشید سمیعی مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه هم بطرف شده است. در چنین شرایطی غیبت مدافع برزیلی کمی مشکوک و سوال برانگیز است؟! مدیران استقلال هم درباره نقل و انتقالات زمستانی کاملا سکوت کرده اند و فقط مانند اول فصل وعده بستن یک تیم خوب را می دهند. وعده ای که البته در نقل و انتقالات زمستانی محقق نشد، هرچند در نهایت آبی پوشان با جواد نکونام توانستند با همین تیم نصفه و نیمه و نیم بند فاتح نیم فصل شوند.

از آنجا که قرارداد سعید مهری با استقلال 160 میلیون تومان ثبت شده بود و گویا استقلالی ها در جلسه ای که با سازمان لیگ داشتند پذیرفته اند که برخلاف ادعای قبلی قانون سقف بودجه را رعایت کنند، شاید مشکل اصلی این روزها مانند جذب خارجی ها در نیم فصل اول به موضوع سقف بودجه مربوط می شود؟ شاید هم سیلوا در انتظار عملی شدن بخش هایی از توافق اولیه با باشگاه است. احتمال دیگری که وجود دارد خبرهایی است که بعضا در رسانه های خارجی از شرایط کشور و چالش ایجاد شده با برخی کشور های همسایه منعکس می شده و ممکن است سیلوا یا خانواده اش که خبر از جو امن و امان کشور ندارند را نگران کرده باشد؟ به هرحال دلیل این موضوع هرچه که باشد و فعلا سیلوا برای بازگشت به تهران و حضور در تمرینات تاخیر دارد و مدیران باشگاه هم هیچ توضیحی در این رابطه نمی دهند که شفاف سازی شود! به هرحال تا اینجا سیلوا تنها خرید نیم بند و ثبت نشده استقلال است که با توجه به اوضاع استقلال بیم آن وجود دارد که این خرید هم به اصطلاح هوا شود، به قول جواد نکونام تا زمانی که بازیکنی در تمرینات استقلال حاضر نشود نمی پذیرد که باشگاه او را جذب کرده است. سیلوا هم دست کم تا امروز در تمرینات حاضر نشده هرچند ظاهرا باشگاه استقلال او را جذب کرده است!

به نظر می رسد که لازم است تا مدیران باشگاه باید درباره آخرین وضعیت سیلوا اطلاع رسانی کنند تا قبل از اینکه گمانه زنی ها آغاز و بازار شایعات و شنیده ها داغ شود. هرچند فعلا استقلالی ها نگران و سرگرم آخرین وضعیت مصدومیت شدید ستاره اول خودشان کوین یامگا هستند که متاسفانه به شدت از ناحیه صورت آسیب دیده است.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها