نتایج ضعیف علی کریمی در ترکیه
98058
انتقادی که پوچ شد
29 دی 1402 09:23
زمانی که فهرست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام شد، یکی از اسم‌هایی که جای خالی‌اش در لیست به چشم خیلی‌ها آمد و در واکنش به آن انتقاداتی مطرح کردند، علی کریمی بود؛ هافبک ایرانی کایسری‌اسپور که در جام‌جهانی هم حضور داشت و حتی بازی کرد اما برای جام ملت‌های آسیا به اردو فرا خوانده نشد.

روزنامه گل

زمانی که فهرست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام شد، یکی از اسم‌هایی که جای خالی‌اش در لیست به چشم خیلی‌ها آمد و در واکنش به آن انتقاداتی مطرح کردند، علی کریمی بود؛ هافبک ایرانی کایسری‌اسپور که در جام‌جهانی هم حضور داشت و حتی بازی کرد اما برای جام ملت‌های آسیا به اردو فرا خوانده نشد. برخی از منتقدان با اشاره به حضور امید ابراهیمی پا به سن گذاشته در فهرست، بر امیر قلعه‌نویی خرده گرفتند که چرا کریمی را از یاد برده است.

با این حال نتایج اخیر کایسری‌اسپور به نوعی باعث تبرئه کادرفنی تیم ملی شده است. تیم ترکیه‌ای، این هفته پنجمین شکستش در سوپرلیگ را هم تجربه کرد و با نتیجه 2بر یک مقابل گالاتاسرای شکست خورد. کریمی در این بازی یک کارت زرد گرفت و حتی تا آستانه اخراج از زمین هم پیش رفت. به‌طور کلی وضع او و تیمش خوب نیست. کایسری این هفته‌ها به خاطر شکست‌های پیاپی تا میانه‌های جدول سقوط کرده است و بعید به‌نظر می‌رسد تا اطلاع ثانوی دست‌کم در مورد غیبت کریمی انتقادی متوجه قلعه‌نویی شود.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها