تیم ملی اگر می‌خواهد قهرمان شود، باید بهتراز این‌ها باشد
98038
پیوس: هوادار برانکو را می‌خواهد، چون به او اعتماد دارد!
27 دی 1402 09:46
 آرش جعفری -مهاجم سابق ملی پوش پرسپولیس عقیده دارد تیم ملی فوتبال ایران شروع خوبی در رقابت های جام ملت های اسیا داشت اما هنوز ضعف هایی دارد که باید برطرف کند.فرشاد پیوس مهاجم سابق ملی پوش پرسپولیس ابتدا در خصوص حضور احتمالی برانکو در پرسپولیس گفت: برانکو مربی بسیار خوبی است او قبلا هم در پرسپولیس نتیجه گرفته است . برانکو مربی با دانش و به روزی است و مهمتر از همه این است که جو پرسپولیس را خوب می شناسد و بازیکنان و هواداران هم او را هم دوست دارند و مهتر اینکه قبولش دارند.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم سابق ملی پوش پرسپولیس عقیده دارد تیم ملی فوتبال ایران شروع خوبی در رقابت های جام ملت های اسیا داشت اما هنوز ضعف هایی دارد که باید برطرف کند.فرشاد پیوس مهاجم سابق ملی پوش پرسپولیس ابتدا در خصوص حضور احتمالی برانکو در پرسپولیس گفت: برانکو مربی بسیار خوبی است او قبلا هم در پرسپولیس نتیجه گرفته است . برانکو مربی با دانش و به روزی است و مهمتر از همه این است که جو پرسپولیس را خوب می شناسد و بازیکنان و هواداران هم او را هم دوست دارند و مهتر اینکه قبولش دارند. برانکو چندین قهرمانی با پرسپولیس دارد و همین کمک می کند او اعتماد به نفس بیشتری در لیگ نسبت به مربی خارجی جید داشته باشد برای همین او می تواند نتیجه بگیرد و بازهم پرسپولیس را قهرمان کند.

فرشاد پیوس در خصوص مربی ایرانی و اینکه می شد در این مقطع یک پرسپولیسی قدیمی سرمربی پرسپولیس می شد گفت: من هم با حضور مربی ایرانی موافق هستم. مربیان ایرانی چیزی از مربی خارجی کم ندارند خصوصا اینکه با روحیات بازکنان ایرانی بیشتر آشنا هستند برای همین عقیده دارم مربی ایرانی هم می تواند در این مقطه هدایت پرسپولیس را به عهده بگیرد. چون ما مربیان بزرگی در میان پرسپولیسی ها داریم اما الان شرایط به سمتی پیش رفته که هوادار مربی مورد اعتماد و کارامه دار می خواهد و برای همی برانو بهترین گزینه است. شاید اگر در شرایط دیگری این اتفاق رخ می داد مربی ایرانی انتخاب می شد و هواداران اعتراض نمی کردند.

فرشاد پیوس در ادامه در مورد تقویت پرسپولیس در نیم فصل دوم باقی ماندن درکورس قهرمانی گفت: پرسپولیس برای اینکه کماکان در کورس قهرمانی باقی بماند باید تیمش را تقویت کند، برای همین به عقیده من پرسپولیس در چهار پست نیاز به تقویت دارد. حتما باید در دفاع و خط هافبک دو سه بازیکن جذب کند و در خط حمله هم نیاز به جذب چند بازیکن دارد. شما بدانید اگر پرسپولیس در نیم فصل دوم نقاط ضعفش را بر طرف نکند به مشکل می خورد.

فرشاد پیوس در ادامه در مورد تیم ملی و اینکه وضعیت تیم ملی رادر قطر چگونه می بیند خصوص بعد از برد مقابل فلسطین گفت: بازی خوبی بود با اینکه فلسطین حریف سر سختی نبود باید بگویم خوب بازی کردیم. در واقع بازی با فلسطین یک بازی تدارکاتی جدی بود که بازیکنان محک خوبی خوردند، در عین حال باید بگویم در این بازی نقطه ضعف ما در خط دفاع هم معلوم شد و سرمربی تیم ملی باید در این خصوص چاره ای پیدا کند چون تیم های قوی تر مثل کره و ژاپن و حتی امارات که در گروه ما قرار دارد به این راحتی از موقعیت هایی که به دست می آورند نمی گذرند و شما دیدید که چگونه گل خوردم و هم اینکه در نیمه دوم چند موقعیت به تیم فلسطین دادیم اگر فلسطینی ها تمام کننده خوب داشتند مطمنا برای تیم ملی مشکل ساز می شدند. به نظر من تنها نقطه ضعف در خط دفاع بود. اما در کل باید بگویم این تیم ملی قطعا نسبت به ادوار گذشته که مربیان خارجی هم حضور داشتند، می‌تواند بهتر نتیجه بگیرد و انضباط خاص خودش را هم داشته باشد. براساس بازی‌هایی که دیدیم، تیم از گذشته بسیار بهتر است. امیدوارم از تجربه بازیکنان قدیمی‌تر به نحو احسن استفاده شود و بازیکنان جوان هم با انرژی که دارند در کنار بازیکنان با تجربه تر کمک کنند تا تیمی مقتدر را شاهد باشیم. درمجموع باتوجه به عملکرد تیم و نتایج حاصله می‌توان خیلی امیدوار بود. امیدوارم بتوانند با ارائه بازی‌های خوب، لیاقت و شایستگی خودشان را برای کسب یک نتیجه خوب نشان بدهند. این بازیکنان پتانسیل این را دارند که شگفتی ساز شوند و با قهرمانی به ایران برگردند.

فرشاد پیوس در مورد لیست تیم ملی و اینکه بهترین ها انتخاب شده اند یا نه گفت: بالاخره انتخاب بازیکن سلیقه ای است و باید به انتخاب و سلیقه امیرقلعه نویی احترام بگذاریم اما من عقیده دارم در این تیم ملی جای چند بازیکن خالی است و می توانستند به تیم ملی کمک کنند.

پیوس در خصوص اینکه کدام بازیکن را در زمین بهتر از سایرین دید گفت: تیم که با 4 گل برنده می شود یعنی همه خوب بودن اما در این بازی سامان قدوس بیشتر به چشم آمد. آزمون هم که نیمه دوم ب میدان آمد خوب بازی کرد.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #فرشاد پیوس #یحیی گل محمدی #برانکو ایوانکوویچ #رضا درویش #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها