ادامه سوال و جواب‌های عجیب از برانکو
98035
انتظار دارید چه بگوید؟
27 دی 1402 09:40
شاهین طهرانی - بحث احتمال حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت پرسپولیس همچنان داغ است و خبرنگاران اعزامی ایران به قطر برای پوشش جام ملت‌های آسیا هم این داستان را پیگیری می‌کنند.

روزنامه گل

شاهین طهرانی - بحث احتمال حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت پرسپولیس همچنان داغ است و خبرنگاران اعزامی ایران به قطر برای پوشش جام ملت‌های آسیا هم این داستان را پیگیری می‌کنند. در همین راستا یکی از خبرگزاری‌ها در همین مورد مصاحبه‌ای با خبرنگار عمانی انجام داده و طرف هم گفته: «ما در حال‌حاضر در جام ملت‌ها حضور داریم. به‌نظرم برانکو روی تیم ما تمرکز کرده است. او به‌خاطر قراردادی که دارد باید تا آخر مسابقات برای عمان کار کند اما پس از آن ایده‌ای ندارم.» روشن نیست دوست عزیز هموطن‌مان انتظار داشته خبرنگار عمانی چه جوابی به این سؤال بدهد؟ شاید هم فکر می‌کرده او می‌گوید: «اصلا بی‌خیال جام ملت‌ها و تیم ملی عمان. برانکو باید همه تمرکزش را روی پیشنهاد پرسپولیس بگذارد و الکی درگیر تیم ما نباشد

البته از این دست سوالات کاملا غیرحرفه ای در تاریخ فوتبال ما کم نبوده و این امر مسبوق به سابقه است. خبرنگاری که از همین برانکو در کنفرانس قبل از بازی جام حذفی درباره شرایط جدول لیگ پرسید و اسباب خنده تلخ او را فراهم آورد یا خبرنگارانی که در تبریز امان از خمز بریدند و کنفرانس های او را برایش تبدیل به اتاق شکنجه کرده اند.همه اینها نشان از لزوم آموزش خبرنگاران ایرانی بالاخص نسل جوان دارد.آیا وزارت ارشاد خواسش هست؟

#پیج رسمی روزنامه گل #شاهین طهرانی #پرسپولیس #برانکو ایوانکوویچ #یحیی گل محمدی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها