خط دفاع ایران به هیچ تیمی «نه» نمی‌گوید
98013
چشم اسفندیار تیم امیر
26 دی 1402 09:42
مطابق انتظار تیم ملی ایران برای پیروزی در بازی نخستش در جام ملت‌های آسیا کار دشواری نداشت و با برتری ۴ بر یک مقابل فلسطین، گام اول را محکم برداشت. گل زودهنگام کریم انصاری‌فرد نقش مهمی در فروپاشی تیم رقیب و رقم خوردن این برد پرگل داشت.

روزنامه گل

مارینا سوری - مطابق انتظار تیم ملی ایران برای پیروزی در بازی نخستش در جام ملت‌های آسیا کار دشواری نداشت و با برتری ۴ بر یک مقابل فلسطین، گام اول را محکم برداشت. گل زودهنگام کریم انصاری‌فرد نقش مهمی در فروپاشی تیم رقیب و رقم خوردن این برد پرگل داشت. بعد هم شجاع خلیل‌زاده و مهدی قائدی گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندند و البته فلسطین در آخرین لحظات نیمه اول یکی از گل‌ها را جبران کرد. تنها گل نیمه دوم هم توسط سردار آزمون به ثمر رسید که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود.

تیم ملی برابر حریف نه‌چندان قدرتمند خود در فاز هجومی خوب عمل کرد، اما در فاز دفاعی باز هم متزلزل ظاهر شد و ضمن دریافت یک گل، چندین موقعیت دیگر هم به رقیب داد. در صورتی که این اشکال برطرف نشود، تیم قلعه‌نویی در میدان‌های بزرگتر آسیب خواهد دید. تنها کافی است به یاد بیاوریم تیم قلعه‌نویی در این مدت از چه رقبایی گل خورده است؛ از روسیه و کنیای تعلیق‌شده تا افغانستان، قرقیزستان، بورکینافاسو و حالا هم فلسطین. آیا واقعا نگران نیستید؟ مبادا خط دفاع ضعیف به چشم اسفندیار تیم امیر تبدیل شود...

#پیج رسمی روزنامه گل #امیر قلعه نویی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها