2 هفته از پایان نیم فصل گذشت، توافق با سیلوا تنها دستاورد نقل و انتقالاتی آبی‌ها
97930
درانتظار رونمایی چند باره از مدافع برزیلی!
24 دی 1402 08:14
با گذشت بیش از 2 هفته از آخرین بازی استقلال در نیم فصل که با قهرمانی آبی پوشان در دور رفت رقابت ها همراه شد، به غیر از رافائل سیلوا که با او برای بازگشت به استقلال توافق شده است و هنوز هم خبری از مراسم امضای قرارداد و عکس گرفتن با پیراهن آبی نشده است، خبر دیگری از نقل و انتقالات این تیم نیست.

روزنامه گل

با گذشت بیش از 2 هفته از آخرین بازی استقلال در نیم فصل که با قهرمانی آبی پوشان در دور رفت رقابت ها همراه شد، به غیر از رافائل سیلوا که با او برای بازگشت به استقلال توافق شده است و هنوز هم خبری از مراسم امضای قرارداد و عکس گرفتن با پیراهن آبی نشده است، خبر دیگری از نقل و انتقالات این تیم نیست. بعد از نمایش بزرگ امضای تفاهم نامه با سرمایه گذاران خارجی برای ساخت استادیوم استقلال تقریبا دیگر خبری از خطیر نیست؛ یک رور می گویند برای مذاکره با بازیکنان خارجی راهی دیار غربت شده و یک روز هم از جلسه پنهانی اش با جواد نکونام خبر می دهند. البته شاید در این میان سرمربی استقلال هم کم مقصر نباشد. نکونام برای تقویت استقلال دست روی گزینه هایی گذاشته است که اغلب یا لژیونر هستند یا تحت قرارداد با باشگاه های مدعی چون سپاهان و تراکتور و گل گهر هستند که برای قهرمانی یا کسب سهمیه می جنگند. جالب اینجا است که نکونام در تازه ترین مصاحبه ای که انجام داد از خواسته خودش مبنی بر جذب لژیونر ها یا بازیکنان تحت قرارداد باشگاه سپاهان و تراکتور و گل گهر کوتاه نیامده است و طبق اخبار منتشر شده در رسانه ها به خرید های دم دستی چون کاوه رضایی و احسان پهلوان جواب رد داده است.

شرایط این روزهای استقلال کم کم صدای اعتراض هواداران این تیم را هم بلند کرده است و با رصد فضای مجازی می توان به میزان عصبانیت و ناراحتی آنها از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات پی برد. در چنین شرایطی تجربه نشان داده است که بعد از چند مرحله رونمایی از سیلوا مدافع برزیلی، احتمالا آبی پوشان با یک خرید آسیایی احتمالا ازبک یا عراقی به نقل و اتقالات زمستانی خودشان پایان خواهند داد. برآورده کردن لیست اول و دوم نکونام اگر همان اسامی باشد که به رسانه ها درز پیدا کرده است دور از انتظار به نظر می رسد و در این شرایط نمی شود مدیران استقلال چندان مقصر دانست. نکونام هم گویا پایش را در یک کفش کرده است که یا همین نفرات یا دیگر هیچ و خبری از لیست سوم نخواهد بود. به عبارت دیگر استقلال یا سعید عزت الهی را می خرد یا با زبیرنیک نفس ادامه می دهد،یا علیرضا جهانبخش را می خرد یا ارسلان مطهری به سکو نشینی اش ادامه خواهد داد ، یا تورس اسپانیایی می آید یا همین سعید مهری خوب است!؟

به هرحال چه درست و چه غلط این روش و استدلال جواد نکونام است. شاید هم او در نیم فصل دوم با وجود رقیب گردن کلفتی چون سپاهان خودش هم امید چندانی به قهرمانی ندارد و با انداختن سنگ بزرگ پیش پای مدیران دنبال زمینی برای روزهای ناکامی احتمالی می گردد تا توپ را به آنجا بیاندازد. درغیر این صورت کاملا مشخص است که بین نیک نفس و مهری و مطهری تا عزت الهی و جهانبخش و تورس یک 50 هم وجود دارد و در اینجا اگر هدف تقویت تیم باشد خب ماجرا فقط صفر و صد نیست.

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها