اخبار پرسپولیس هرروز مضحک‌تر از دیروز
97899
از خدابنده‌لوتا یوآخیم لو!
23 دی 1402 13:37
اتفاقات تراژدیک و مضحکِ حول باشگاه پرسپولیس،همچنان دارند یکی پس از دیگری رقم می‌خورند! بااینکه فشار فراوان هواداران این باشگاه و هشتگ های ممتد #برانکو_را_برگردانید ، مدیران این تیم را روی ایوانکوویچ به اجماع رساند ،اما مذاکره ناشیانه نمایندگان سرخها در ابوظبی و ریخته‌شدن پته همه‌ماجرا، به‌قول سردبیر عزیزمان "ناگهان برانکو را برآشفت" و سبب شد همه رشته‌ها پنبه شوند!

روزنامه گل

هیوا مافی - اتفاقات تراژدیک و مضحکِ حول باشگاه پرسپولیس،همچنان دارند یکی پس از دیگری رقم می‌خورند! بااینکه فشار فراوان هواداران این باشگاه و هشتگ های ممتد #برانکو_را_برگردانید ، مدیران این تیم را روی ایوانکوویچ به اجماع رساند ،اما مذاکره ناشیانه نمایندگان سرخها در ابوظبی و ریخته‌شدن پته همه‌ماجرا، به‌قول سردبیر عزیزمان "ناگهان برانکو را برآشفت" و سبب شد همه رشته‌ها پنبه شوند!

مرد کروات که تمایل قلبی‌اش به برگشتن بود و بستن قرارداد با او از میسرترین کارهای دنیا بود را چنان عاصی کرد و با آماتوربودنشان فضای تیم‌ اورا چنان متشنج کردند که سبب گردید او عطای رجعت به نیمکت محبوب را به لقایش ببخشد،و در نهایت باانتشار یک استوری بالکل زیر میز بزند! البته حق هم داشت،نمی‌توانست که سرنوشت تیمش در کارزار ملتهب جام‌ملت‌‌هارا بازیچه کارکشتگی درویش کند! القصه سخن را کوتاه کنم،آقایان کاری کردند که برانکو پَر!از آنطرف هم رسانه‌های کروات در خبری گفتند که دیگر گزینه‌ سرخها یعنی اسکوچیچ هم پیوستنش به پرسپولیس به دلیل مخالفت فدراسیون آنها منتفی شده‌است!پس چه شد؟اسکوچیچ هم پر!

پس از کنسل‌شدن گزینه اول و دوم پرسپولیس،بازهم اسم‌فامیل‌بازی درباره سرمربی بعدی قرمزها استارت خورد و از ترک‌ تا آلمانی گزینه‌های سرمربیگری در رسانه‌ها به صف شدند. اما نقطه عطف این اسم‌فامیل‌ها و نمایش های مضحک را باید در پنجشنبه جست. جایی که در چند سایت گفته شد که هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در آخرین جلسه ،یوآخیم لو سرمربی مشهور جهان را(که تریلی هم نامش را نمی‌کشد!)به عنوان گزینه قرار داده‌ و آنها از طریق علیرضا مرزبان درصدد ارتباط با وی قرار دارند!

آقایانی که آنقدر آماتوربودن در آنها بیداد می‌کند که دوگزینه اول خود را برخلاف اینکه دَمِ‌دستی بودند،پر دادند و حتی از گرفتن بازیکنی درجه‌چند هم عاجز هستند،هواداران باشگاه را با بچه ۵ساله اشتباه گرفتند و خیال می‌کنند می‌توانند از پله اسم‌های گنده و مشهور بالا روند تا اینقدر بی‌عرضگی‌شان در ذوق نزند؛آقايانی که یک‌ماه است درحال مذاکره با هافبک رفسنجانی‌ها یعنی خدابنده‌لو هستند اما حتی زورشان به جذب این بازیکن معمولی هم نمیرسد،خیال سکانداری را در سرمی‌پرورانند که مقتدرانه ژرمن‌ها را فاتح جام‌جهانی کرده و آنقدر مربی سطح بالایی بالا بوده که حتی بارها دست رد به سینه پیشنهاد رئال و بایرن زده است.اما چه کنند که هیچ‌گاه با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی‌شود و استطاعت و توانشان نهایت درحد افرادی درسطح حسینی و تارتار است!البته که با این اوصاف تارتار و حسینی هم شاید دیگر پیشنهاد مربیگری پرسپولیس تحت مدیریت درویش را قبول نکنند.مخلص کلام اینکه آشفته‌بازاری شده و بازهم در فوتبالمان سیرکی‌ به راه شده است، سیرکی کمدیک که با این نمایش های مضحک شاید اینروزها عجیب‌ترین جای جهان برای تماشا باشد.

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها